تاریخ انتشار: 1398/07/24 23:53
کد خبر: 84206

احمد الجبوری:تیم ما این فصل فوق العاده است

احمد الجبوری وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دومین بازی پیاپی در جام حذفی تک گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
احمد الجبوری:تیم ما این فصل فوق العاده است

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مشهد دست به کار بزرگی زد و توانست برابر تیم شهرخودرو به پیروزی برسد و خود را به جمع 8تیم برتر برساند.

احمد الجبوری در گفت و گو با خبرنگار درباره بازی و گلی که زد گفت: خداراشکر بازی را بردیم، اینکه من گل بزنم یا کس دیگر، مهم نیست و مهم موفقیت نفت است. خدارا شکر توانستیم پیروز شویم و صعود کنیم. قطعا مستحق پیروزی بودیم.

وی که در بازی قبل برابر گل گهر سیرجان نیز تک گل تیمش در جام حذفی را زد، در این باره گفت: خدارا شکر می کنم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم همینگونه پیروز شویم و جلو برویم، دوست دارم گل قهرمانی نفت در جام حذفی را هم بزنم . تیم ما این فصل فوق العاده است، همه تلاش می کنند و هیچ کس برایش مهم نیست که روی نیمکت است یا در ترکیب، هرکس باشد تلاش می کند.

جبوری درباره بازی بعد برابر شاهین در مسجدسلیمان نیز گفت: تیم شاهین بوشهر تیم خوبی است و دیدید امروز سایپا را شکست داد، اما ما در خانه و کنار هواداران حرف های زیادی برای گفتن داریم، و مطمئنا برای سه امتیاز به میدان می رویم. دست همه هوادارانی که از مسجدسلیمان تا مشهد با ماشین شخصی آمدند را می بوسم و خوشحالم که سبب خوشحالی شان شدم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5exv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طیبی:تیم این فصلِ ما،حرف های زیادی برای گفتن دارد!