تاریخ انتشار: 1398/07/24 18:18
کد خبر: 84241

رئال و بارسلونا با تغییر میزبانی ال کلاسیکو مخالفت کردند

دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا با تغییر میزبان مسابقه ال کلاسیکو مخالفت کردند.

طی روز های اخیر درگیری های زیادی در ایالت کاتالونیا به وجود آمده است؛ این درگیری ها باعث شده که شایعات زیادی درباره تغییر میزبان یا زمان ال کلاسیکو مطرح شود.

لالیگا روز چهارشنبه با مشاهده تصاویر آتش سوزی در شهر بارسلونا درخواست تغییر میزبان بازی ال کلاسیکو را ارائه داد. موضوعی که البته با مخالفت دو باشگاه مواجه شده است. 
باشگاه بارسلونا معتقد است که این دیدار حتماً باید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود. همچنین رئال مادرید نیز اصرار دارد که این بازی در زمان و مکان مقرر برگزار شود.

باشگاه رئال مادرید معتقد است که برای برقراری عدالت باید این مسابقه در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود. اما این باشگاه عنوان کرده که شاید با تغییر زمان این مسابقه موافقت کند.
هر دو باشگاه تا روز دوشنبه فرصت دارند که ادعاهای خود را ارائه دهند و در غیر این صورت باید تابع تصمیمات مسئولان لالیگا باشند.
همچنین تغییر زمان بازی و انتقال آن به یک روز وسط هفته نیز امری غیرممکن به نظر می‌رسد چرا که شبکه‌های تلویزیونی حساب ویژه‌ای روی زمان بازی باز کرده اند.
هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در حال حاضر بسیار نگران هستند چرا که ممکن است تصمیم گیری طی روزهای آینده از دست آن ها خارج شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxdxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا در دو قدمی رئال مادرید