تاریخ انتشار: 1398/07/24 00:27
کد خبر: 84301

108 میلیون یورو در خزانه اینتر برای خریدهای بزرگ

باشگاه اینتر خوشبین است که فصل بعد با دائمی شدن قرارداد سه بازیکنش که قرضی در حال بازی برای تیم‌های دیگر هستند ۱۰۸ میلیون یورو برای خرید بازیکن به دست بیاورد.
108 میلیون یورو در خزانه اینتر برای خریدهای بزرگ

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت. پس از چند سال ناکامی در فتح سری آ و در حالی که در دو سال اخیر به زحمت توانسته سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، نراتزوری با آنتونیو کونته به عنوان سرمربی قرارداد بست و ستاره هایی چون لوکاکو، دیگو گودین و الکسیس سانچس را نیز به خدمت گرفت.

اینتر پس از یوونتوس تیم دوم سری آ محسوب می شود و با مجموعه جدیدش به فکر جاه طلبی های بیشتر است. شاید زمستان پیش رو اینتر بازهم دست به خرید بازیکن جدید بزند و البته برای تابستان سال بعد هم برنامه های خرید گسترده ای دارد.

همین تابستان سه بازیکن اینتر به صورت قرضی با بند خرید دائمی راهی تیم هایی دیگر شدند. ایکاردی با بند خرید 70 میلیون یورویی راهی پی اس جی شد، پریشیچ به بایرن رفت و مونیخی ها با 20 میلیون یورو می توانند قراردادش را دائمی کنند و ژوائو ماریوی پرتغالی هم با بند خرید 18 میلیون یورویی به لوکوموتیو مسکوپیوست.

با انتقال دائمی این سه بازیکن، اینتر 108 میلیون یورو برای خرید بازیکن در خزانه خواهد داشت و به این رقم باید بودجه سالانه باشگاه برای نقل و انتقالات و نیز پول حاصل از فروش بازیکنان مازاد کونته را هم اضافه کرد.

اینتر با متحول کردن مجموعه خود، سودای قهرمانی دوباره در چمپیونزلیگ و به زیر کشیدن یوونتوس از تخت قهرمانی سری آ را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wbkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا در فکر جذب بازیکن جدید