تاریخ انتشار: 1396/07/11 09:00
کد خبر: 180115

حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس!

شاید تا پیش از بازی با الهلال عربستان خیلی از پرسپولیسی‌ها فکر می‌کردند محرومیت مهدی طارمی چیز چندان مهمی نیست.
حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس!

شاید تا پیش از بازی با الهلال عربستان خیلی از پرسپولیسی‌ها فکر می‌کردند محرومیت مهدی طارمی چیز چندان مهمی نیست و با توجه به حضور گادوین منشا در ترکیب این تیم، سرخپوشان می‌توانند چهار ماه پیش رو را بدون آقای گل بوشهری‌شان سر کنند. با این وجود نمایش خط حمله پرسپولیس در این دیدار همه معادلات را عوض کرد. البته که سرخپوشان در این بازی در فاز تهاجمی عملکرد درخشانی نداشتند و توپ خاصی هم به منشا نرسید، اما واقعا غیبت طارمی هم موثر بود و به چشم می‌آمد.

 

طارمی در پرس فردی، تملک توپ، پیشروی با آن و گرفتن خطا مهارت زیادی دارد و این مسایل به تیم کمک می‌کند. به علاوه منشا چه در بازی با گسترش و چه مقابل پیکان هم عملکرد خوبی نداشت و حالا سرخ‌ها بیش از پیش نگران روزهای بدون طارمی هستند. در چنین شرایطی شاید بتوان شایعه‌ای را که قبلا به صورت سرسری مطرح می‌شد، جدی‌تر بازبینی کرد؛ حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس!

 

اگرچه فدراسیون جهانی فوتبال باشگاه پرسپولیس را از جذب بازیکن در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کرده، اما با اعلام مهدی تاج سرخپوشان تا آذرماه و فرا رسیدن پنجره زمستانی قادر به جذب بازیکن آزاد خواهند بود. دژاگه در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و مدتهاست که در تیم باشگاهی خاصی به میدان نرفته. همیشه شایعاتی در مورد حضور این بازیکن در لیگ باشگاهی ایران و به‌خصوص باشگاه پرسپولیس بر سر زبان‌ها بوده و حتی برخی اخبار غیررسمی از علاقه اشکان به قرمزهای پایتخت حکایت داشته، با این وجود به دلایل مختلف مذاکرات هرگز جنبه جدی پیدا نمی‌کرد.

 

حالا اما وضع عوض شده و پرسپولیس فقط سه ماه فرصت دارد شرایط خودش را از نظر مهره و نیروی انسانی تا یک سال آینده بیمه کند. در این شرایط واضح است که اشکان دژاگه می‌تواند یکی از مهم‌ترین هدف‌های سرخپوشان باشد. انتقال او علاوه بر کمک فنی به پرسپولیس، می‌تواند یک شوک روحی مناسب هم برای قرمزها باشد و ماجرای آن محرومیت‌های کذایی را تا حدی تحت‌الشعاع قرار بدهد. البته اصلا باید دید دژاگه در شرایط فعلی به حضور در لیگ ایران فکر می‌کند یا نه؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or8ng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها در این زمینه شانس آوردند/ رامون دیاز و الهلال نقشه هایی در سر دارند!