تاریخ انتشار: 1398/07/22 12:25
کد خبر: 84478

پاسخ مبهم اولیایی در واکنش به پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال

کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به پیشنهاد مجمع این باشگاه به او برای بازگشت به مدیرعاملی آبی‌های پایتخت، واکنش نشان داد.
پاسخ مبهم اولیایی در واکنش به پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال

کاظم اولیایی در پاسخ به این پرسش که آیا امروز (دوشنبه) برای پذیرش سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال با او صحبت شده است یا خیر، اظهار داشت: امروز نه! با توجه به اینکه باشگاه استقلال شرایط مطلوبی ندارد، اعضای مجمع باشگاه با گزینه‌های موردنظر خود مذاکره می‌کنند. امیدوارم آنها به گزینه مطلوبی برسند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای اداره باشگاه استقلال، برنامه دارد یا خیر، گفت: به نظرم هر کسی که در استقلال مسئولیتی می‌پذیرد، باید ضمن داشتن برنامه‌های کوتاه‌مدت،‌ میان‌مدت و بلندمدت، تیم هم داشته باشد.

مدیرعامل پیشین استقلال که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به گلایه هواداران استقلال از عملکرد امیرحسین فتحی تصریح کرد: من از طرف مدیران باشگاه از هواداران عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم دارد آینده بهتری برای استقلال رقم می‌خورد. از همه می‌خواهم کمک کنند تا استقلال آینده بهتری داشته باشد. هر تیم مدیریتی که وارد باشگاه می‌شود، باید از او حمایت کنیم تا استقلال به جایگاه واقعی خود که قهرمانی لیگ برتر و داشتن عنوان بهترین باشگاه در آسیاست، برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5ekd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر‌های درِ گوشی در استقلال؛اولیایی جانشین فتحی می شود؟