تاریخ انتشار: 1398/07/22 09:29
کد خبر: 84502

خبر‌های درِ گوشی در استقلال؛اولیایی جانشین فتحی می شود؟

در شرایطی که موج انتقادات نسبت به وضعیت مدیریت در باشگاه استقلال به بالاترین حد خود در روز‌ها و هفته‌های گذشته رسیده بود از بعد از ظهر روز گذشته شایعاتی مبنی بر تغییرات مدیریتی در این مجموعه به گوش رسید.
خبر‌های درِ گوشی در استقلال؛اولیایی جانشین فتحی می شود؟

این شایعات و خبر‌های درِ گوشی درست پس از انتشار گزارش‌های مربوط به مدیر برنامه صهیونیستی و مذاکرات مدیرعامل استقلال با ایجنت گری هوپر داغ‌تر شد تا اینکه دیشب شایعه بازگشت یکی از مدیران عامل اسبق باشگاه استقلال به این مجموعه به گوش رسید؛ شایعه‌ای که البته از سوی مدیرعامل اسبق استقلال رد یا تکذیب هم نشد!

«سیدکاظم اولیایی» که از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۵ به مدت ۷ سال و سپس مقطعی در سال ۱۳۸۴ مدیریت باشگاه را در دست داشت در ماه‌های اخیر بار‌ها به دفتر مسعود سلطانی‌فر رفت و آمد داشت. او در بحث واگذاری باشگاه به بخش خصوصی و البته ایراد‌های مدیریتی در باشگاه نیز مشورت‌هایی را به وزیر داده بود که گفته شد کاندیدای اصلی سلطانی‌فر برای مدیرعاملی استقلال است. در همین باره با اولیایی تماس گرفتیم که در مواجهه با این پرسش که آیا با شما درباره قبول مدیرعاملی استقلال صحبت شده است یا نه؟ گفت: «بهترین پاسخ به این پرسش در شرایط کنونی سکوت است چرا که از این طریق فضا برای تصمیم‌گیری مسئولان وزارت ورزش هم آرامش بیشتری پیدا می‌کند و التهاب‌های موجود پیرامون این باشگاه کمتر می‌شود. ضمن اینکه ما به عنوان کسانی که باید در راستای موفقیت باشگاه قدم برداریم باید کاری کنیم که بیش از هر چیز به نفع استقلال باشد».

اولیایی که دومین و آخرین قهرمانی استقلال در باشگاه‌های آسیا در دوران مدیریت او به دست آمده بیش از این حرفی نزد، اما از راهرو‌های وزارت ورزش و جوانان خبردار شدیم روز گذشته پیامی با این مضمون برای فتحی ارسال شده که با توجه به وضعیت بغرنج باشگاه به احترام رفاقتی که با وزیر ورزش دارد خودش استعفا کند و از سمت مدیرعاملی کنار برود. ظاهراً وزارت ورزش و جوانان شیوه برکناری را درباره امیرحسین فتحی نمی‌پسندد که چنین پیامی برای او فرستاده ولی ظاهراً فتحی که هنوز به آینده باشگاه استقلال و موفقیت‌های احتمالی اش در لیگ نوزدهم ایمان دارد توجهی به این توصیه نکرده است!

شب گذشته پیرامون همین ماجرا شنیدیم توافقات و هماهنگی‌های لازم در ارتباط با حضور اولیایی در باشگاه استقلال انجام شده و هر لحظه باید منتظر انتشار خبر برکناری یا استعفای فتحی و در ادامه مدیرعاملی سیدکاظم اولیایی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gdbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتحی:رای سه بر صفر، عادلانه نیست/ این جام را سازمان لیگ تقدیم به پرسپولیس کرد