تاریخ انتشار: 1398/07/21 23:34
بوفون:
کد خبر: 84523

انسانی مانند کونته باید مورد احترام قرار گیرد!

جان لوییجی بوفون، دروازه بان یوونتوس معتقد است آنتونیو کونته باید مورد احترام هواداران یوونتوس قرار گیرد.
انسانی مانند کونته باید مورد احترام قرار گیرد!

آنتونیو کونته در ابتدای دهه جدید میلادی موفق شد یوونتوس ویران شده را بازسازی کرده و با این تیم سه بار فاتح اسکودتو شود. اما تصمیم اخیر این سرمربی ایتالیایی مبنی بر قبول هدایت اینتر، باعث عصبانیت هواداران یوونتوس شده  و حتی آنها خواهان حذف ستاره منقش به نام آنتونیو کونته از پیاده روی ستارگان شده اند. رفتاری که از نظر جیجی بوفون قابل پذیرش نیست.

جان لوییجی بوفون گفت: "من عاشق آنتونیو کونته هستم، او ابتدا هم تیمی من، در ادامه کاپیتان من و بعد از آن سرمربی من در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بود. من کونته را به عنوان یک مرد و انسانی حرفه ای می شناسم، بنابراین هرگز او را به خاطر کاری که کرد مقصر نمی‌دانم. کونته رفتاری حرفه ای و توام با انصافی فوق العاده هنگام برخورد با همه بازیکنان در ترکیب خود داشته و توانایی تمرین دادن او در عرصه فوتبال بسیار بالاست.

اگر تیم کونته به روشی که وی می خواهد بازی نکند، او قطعا شب ها نمی خوابد. من هواداران بیانکونری را می شناسم و می دانم که از رفتن کونته به اینتر ناراحت هستند، اما باید این ذهنیت را در سر داشته باشند که انسانی مانند کونته باید مورد احترام قرار گیرد، زیرا او همه چیز خود را برای یوونتوس داد و در این تیم نتایج فوق العاده ای کسب کرد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpkw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیف جالب بوفون از رقابت مسی و رونالد