تاریخ انتشار: 1398/07/21 20:05
کد خبر: 84538

ستاره یوونتوس راهی منچستریونایتد شد

ماریو مانژوکیچ ستاره کروات یوونتوس که در این فصل نیمکت نشین شده، با منچستریونایتد به توافق شفاهی دست یافت.

ماریو مانژوکیچ که فصول گذشته در اکثر بازی ها در ترکیب ثابت یوونتوس قرار داشت با پیوستن مائوریتزیو ساری به این تیم دچار مشکل شد. این بازیکن جایی در برنامه مربی جدید قهرمان سری آ ندارد و از فهرست این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز کنار گذاشته شده است. او همچنین در رقابت های سری آ نیز به میدان نرفته و مذاکراتی را نیز برای پیوستن به یک تیم قطری انجام داده بود که در نهایت موفقیت آمیز نبود. 

طبق ادعای اکسپرس، ماریو مانژوکیچ در مذاکراتی که با مدیران باشگاه منچستریونایتد داشته، آمادگی خود برای پیوستن به این تیم در پنجره زمستانی نقل و انتقالات را اعلام کرده اما باشگاه یوونتوس حاضر نیست او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

منچستریونایتد بعد از فروش روملو لوکاکو و قرض دادن الکسیس سانچس به اینتر، جای هیچ یک را با خرید بازیکنان جدید پر نکرده است و به همین دلیل خرید یک مهاجم را در دستور کار دارد. در واقع این تیم در تابستان هم تلاش کرد مهاجم کروات یوونتوس را بخرد اما عدم توافق با بانوی پیر سبب شد که این بازیکن 33 ساله در تورین بماند.

مانژوکیچ به منچستریونایتد گفته است که مشکلی برای پیوستن به این تیم ندارد اما یوونتوس همچنان بابت فروش بازیکنی که یک سال دیگر با او قرارداد دارد، 10 میلیون یورو می‌خواهد.در تابستان این مبلغ 15 میلیون یورو بود اما با توجه به این که مانژوکیچ در این فصل به میدان نرفته، همچنان زیاد به نظر می رسد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxrok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یوونتوس بدنبال جذب ستاره چلسی