تاریخ انتشار: 1396/07/07 20:09
با انتخاب سرمربی جدید می روم /
کد خبر: 180542

مصطفوی: بازی با سپیدرود را تیم آقای منصوریان برد

مربی استقلال معتقد است موفقیت شان در دیدار مقابل سپیدرود حاصل کار گروهی است که علیرضا منصوریان آن را پایه گذاری کرده است و می‌ گوید به خواسته او در این بازی روی نیمکت آبی ها نشسته است.
 مصطفوی: بازی با سپیدرود را تیم آقای منصوریان برد

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال بعد از موفقیت تیمش با وجود آنکه علیرضا منصوریان دیگر در کنار این تیم حضور ندارد به تقدیر از زحمات او می‌پردازد: اصل ماجرایی که می‌خواهم درباره آن بگویم این است که ما یک گروه با سرپرستی آقای منصوریان بودیم که  7، 8 سالی است با هم کار می‌کنیم و همین جمع ابتدای به امر نفت را آسیایی کرد و  پس از آن به همراه آقای منصوریان به استقلال آمدیم. آبی ها در  اوایل فصل گذشته شرایط مساعدی نداشتند ولی درایت آقای منصوریان باعث شد لیگ را با رتبه دوم به پایان برسانیم. در سال دوم هم می‌ توانستیم به موفقیت هایی که برنامه ریزی شده بود دست پیدا کنیم اما شاید مدیریت ناهماهنگ باعث شد که فشار و استرس زیادی روی تیم باشد و استقلال دچار عدم تمرکز شود و نتواند نتیجه ای که باید را کسب کند.

وی در ادامه درباره پیروزی استقلال مقابل سپیدرود افزود: نتیجه ای که مقابل سپیدرود به دست آمده نتایج یک گروه و تلاش های آقای منصوریان، خرمگاه، چینی، فریبا و بابازاده بوده، درست است که آنها نیستند اما این همان تیمی است که توسط این کادر برای رقابت های لیگ‌برتر آماده شده بود و پا به مسابقات گذاشته است. من فقط بعنوان نماینده این گروه روی نیمکت استقلال بودم اما  باید بگویم که استقلالی ترین استقلالی ایران علی منصوریان است و آبی تر از او بعید می‌ دانم در ایران پیدا کنید.

او اضافه کرد: شبی که ایشان استعفا دادند بنده و سایر کادرفنی هم استعفا دادیم اما ساعت 2 شب با من تماس گرفتند و گفتند که کنار تیم باشم تا استقال تنها نماند. ایشان علاقمند به هواداران و استقلال بودند و می‌خواستند استقلال در این بازی نتیجه بگیرد و من هم از دستورات ایشان اطاعت کردم. اگرچه مسئولیت این کار سخت است اما ایشان همیشه سرپرست و بالادستی من بودند و از همین رو صحبت ایشان را با جان و دل پذیرفتم و روی نیمکت نشستم.

مصطفوی درباره حاشیه هایی که در برنامه نود ایجاد شد نیز تصریح کرد: خیلی کوچکتر از آن هستم که بخواهم درباره خانواده بزرگ استقلال نظر بدهم. اما اگر در هر خانواده ای اختلافات درونی را بخواهند به بیرون از خانه سرایت دهند، بنیان خانواده سست خواهد شد. به نظر من اسم استقلال بزرگتر از خیلی چیزهاست. وقتی مدیرعامل و سرمربی یک تیم درباره یک موضوع صحبت می کنند نباید حرف هایی مغایر با آنها زده شود تا چهره خانواده خراب و طور دیگری جلوه داده شود. با هم بودن، یکی بودن، متحد بودن فقط بین بازیکنان و کادرفنی نیست بلکه باید بین تک تک عناصر باشگاه اینطور باشد.

مربی استقلال در پاسخ به سوالی که اگر  منصوریان هدایت تیم دیگری را برعهده بگیرند در کنارشان حضور خواهند داشتند می‌ گویند: اینکه علی آقا چه تصمیمی برای آینده خواهند گرفت مربوط به ایشان است. اما مطمئنا تمام افراد این گروه؛ حالا من از خودم می گویم که مطمئنا هرکجا که حضور داشته باشند باعث افتخار بنده خواهد بود که در کنار ایشان حضور داشته باشم. من با  آقای منصوریان به این تیم آمدم و قصد داشتم با خود ایشان هم از این تیم بروم ولی با امر خود آقای منصوریان تا تعیین تکلیف استقلال در کنار آقای مک درمورت خواهم ماند. پذیرفتن چنین مسئولیتی واقعا برایم خیلی سخت است اما بنده اطاعت امر می کنم.

مصطفوی در خصوص آنکه اگر کادرفنی جدید به این تیم اضافه شود در استقلال خواهد ماند یا خیر می گوید: طبق صحبتی که با آقای منصوریان داشتم تا تعیین تکلیف گروه فنی جدید در خدمت استقلال خواهم بود و بلافاصله پس از آن مانند سایر همکارانم بعنوان یک هوادار در کنار باشگاه محبوبم استقلال ایران خواهم بود.

مربی استقلال پیش‌بینی اش از مساعد شدن اوضاع بعد از این را اینطور بیان کرد: استقلال از اول فصل فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت منتها با ناملایماتی ها مواجه شد که باعث شد شرایط اینگونه پیش رود. 3 بازیکن قبل از بازی اول بی دلیل محروم شدند، در بازی دوم یکسری تصمیمات داوری و اتفاقات متفاوت دیگر و ادامه دار باعث شد که استقلال نتیجه نگیرد. ما شانساهای گلزنی به مراتب بهتری از شانس هایی که گل کردیم در بازی های قبلی داشتیم اما فشاری که به این تیم وارد شد این تیم را به اینجا رساند.

وی ادامه داد: موضوعی که باعث شد استقلال فصل گذشته نتیجه بگیرد برمی گردد به مدیریت آقای منصوریان، ایشان خودشان کار را در دست گرفتند و خودشان ایرادها را برطرف کرد. او مقابل کسانی که از درون و بیرون تیم سنگ اندازی می‌ کردند ایستادگی کرد و تیم را متحد نمود و دست عوامل بیرونی را کوتاه کرد. اگر قرار است امسال تیم نتیجه بگیرد باید همین روند ادامه داشته باشد. یک تیم زمانی می تواند نتیجه بگیرد که تیم باشد. از همه بازیکنان تا تدارکات همه باید همدل باشند و در یک جهت پارو بزند تا این قایق به سرمنزل برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5awm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات زمانی در مورد انتخاب سرمربی استقلال/این مساله را تکذیب مى کنم!