تاریخ انتشار: 1398/07/18 23:26
کد خبر: 84798

مس رفسنجان- داماش گیلان/ جدال داماش طوفان زده در کویر/ شاگردان فراهانی به حداقل امتیاز می اندیشند

دیدار تیم های مس رفسنجان و داماش گیلان در هفته هشتم لیگ دسته اول، جمعه 19 مهرماه برگزار می شود.
مس رفسنجان- داماش گیلان/ جدال داماش طوفان زده در کویر/ شاگردان فراهانی به حداقل امتیاز می اندیشند

دو تیم مس رفسنجان و داماش گیلان در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا جمعه 19 مهرماه در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم می روند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که رفسنجانی ها از 7 بازی گذشته خود دارای 15 امتیاز بوده و به همراه تیم های بادران - خوشه طلایی و گل ریحان در صدر جدول قرار دارند.

اما در آن سوی میدان داماش گیلان قراردارد، تیمی که تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دارای 10 امتیاز و در جایگاه دهم جدول قرار دارد و این بازی می تواند برای آنها بسیار حائز اهمیت باشد.

شاگردان ربیعی در هفته گذشته در مقابل آرمان گهر سیرجان در حالی که بازی را تا دقایق پایانی یک بر صفر جلو بودند، با گلی که دریافت کردند به تساوی رسیدند تا دو امتیاز بسیار حساس را از دست بدهند و در این بازی با توجه به میزبانی تحت هیچ شرایطی دوست ندارند امتیازی از دست بدهند و می خواهند با سه امتیاز کاملی که کسب می کنند هم چنان در جمع تیم های صدرنشین قرار داشته باشند.

نقطه قوت شاگردان ربیعی در خط حمله بوده و در 7 بازی گذشته خود توانسته اند 11 گل بزنند و 5 گل دریافت نمایند و این می تواند برای آنها یک نکته مثبت در برابر داماش باشد اما باید به این نکته نیز اشاره نمود که داماشی ها علی رغم اینکه 5 گل زده اند، اما در خط دفاعی خوب عمل کرده و تنها 4 گل دریافت نموده اند و این می تواند دقیقا جدال حساس دو تیم را به نمایش بگذارد.

البته باید اعلام کرد که شاگردان فراهانی در حالی تا اینجای بازی ها 4 گل دریافت کرده اند که در هفته گذشته در برابر گل ریحان با نتیجه 3بر0 شکست را پذیرا شدند و این یعنی این که آنها در 6 بازی تنها یک گل دریافت نموده بودند که می تواند کارنامه قابل قبولی باشد ولی دل نگرانی داماشی ها از جایی سرچشمه می گیرد که آنها در یک بازی سه گل دریافت کرده اند و این یعنی تزلزل در خط دفاعی در صورت حملات برنامه ریزی شده از سوی حریف و این می تواند برای آنها بسیار خطرناک باشد.

در هر حال این بازی می تواند برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار باشد و بدون شک داماشی ها با حداقل امتیاز هم اگر رفسنجان را ترک کنند راضی خواهند بود ولی در آن سوی میدان شاگردان محمد ربیعی تنها به پیروزی  کسب سه امتیاز می اندیشند تا هم چنان در جمع تیم های صدرنشین قرار داشته باشند و این می تواندجذابیت های این بازی را بیشتر کند و اگر رفسنجانی ها در نیمه اول به گل دست یابند، قطعا جذابیت های این مسابقه دو چندان خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g7zg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرمان گهر سیرجان- مس رفسنجان؛ شاگردان شهبا به دنبال اولین پیروزی/ رفسنجانی ها در اندیشه تداوم صدرنشینی