تاریخ انتشار: 1398/07/15 17:00
کد خبر: 85188

آخرین وضعیت ستاره مصدوم استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال از فردا به تمرین این تیم برخواهد گشت.

با وجود اینکه عنوان شد فرشید باقری به دلیل مصدومیت مچ پا باید عمل جراحی کند این بازیکن بدون عمل جراحی به شرایط بازگشت به تمرینات رسیده است و از فردا تمرینات خود را آغاز می‌کند. اما در این بین شایعاتی به راه افتاده است که این بازیکن خودسر تصمیم گرفته به تمرین برگردد و کادر پزشکی باشگاه استقلال مسئولیتی در این باره قبول نمی‌کند.

باقری با تکذیب این شایعات به "ورزش سه" می‌گوید: اصلا چنین چیزی نیست و من به همراه کادر پزشکی باشگاه استقلال به چند پزشک جراح مراجعه کردم. آنها گفتند اجباری برای جراحی وجود ندارد و می‌توانم با آب‌درمانی و فیزیوتراپی به تمرینات برگردم، فقط این مدل درمان سخت است و مراقبت بیشتری می‌خواهد که من سختی آن را به جان خریده‌ام و این راه را انتخاب کرده‌ام.

او ادامه داد:  شرایط من طوری است که اگر عمل جراحی کنم فصل را از دست می‌دهم، پس عمل کردن و نکردن من زیاد فرقی ندارد ضمن اینکه پزشکان هم به من این مجوز را داده‌اند که بدون عمل جراحی به تمرینات برگردم.

وی افزود: من از فردا به تمرین می‌روم، انشاالله که مشکلی نیست و با تمریناتی که انجام داده‌ام می‌توانم بازی کنم ولی اگر هم یک درصد نتوانم بازی کنم که اتفاق جدیدی رخ نداده است چون من هر زمان که عمل کنم فصل را از دست می‌دهم.

فرشید باقری در پایان گفت: من از باشگاه استقلال درآمد دارم و دوست دارم در قبال پولی که می‌گیرم به تیم کمک کنم. من می‌‌توانستم عمل کنم و تا پایان هم بیرون بمانم ولی با تایید کادرپزشکی برمی‌گردم و انشاالله که تا پایان فصل بدون مشکل برای استقلال بازی می‌کنم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم. اگر می‌خواستم عمل کنم الان بهترین زمان بود چون با باشگاه قرارداد دارم و فصل بعد با قدرت بر می‌گشتم و می‌توانستم قرارداد جدید ببندم ولی چون پزشکان گفتند مشکلی نیست این راه را انتخاب کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyb7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قائدی: نمی‌گذارم همسرم به ورزشگاه برود!