تاریخ انتشار: 1398/07/14 10:06
کد خبر: 85359

قلعه نویی:در شش هفت سال گذشته لیگ دیده نمی‌شد

سرمربی سپاهان اعتقاد دارد در هفت سال گذشته بازی‌های لیگ برتر توسط کارلوس کی‌روش دیده نمی‌شد.
قلعه نویی:در شش هفت سال گذشته لیگ دیده نمی‌شد

امیر قلعه‌نویی درباره نتایج تیم سپاهان و به اوج برگشتن این تیم گفت: تیم‌های بزرگ مثل منچستر، اینترمیلان و آث میلان وقتی دچار مشکل می‌شوند چند سال طول می‌کشد. شما منچستریونایتد بعد از جدایی فرگوسن را نگاه کنید. لطف خدا شامل حال ما شده است در کمترین زمان بازگشتیم. شرایطمان الان خوب است. هنوز نمی‌گوییم ایده آل است و با سپاهان مدنظرم فاصله داریم، ولی خدا را شکر خوب شروع کرده ایم. این پروسه باید چهار سال دیگر اتفاق می‌افتاد، ولی در یک سال و نیم به نتایج خوبمان رسیدیم.

وی در خصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن بعد از بازی با سپاهان و اینکه وی گفته بود پیام نیازمند (دروازه بان سپاهان) بهترین بازیکن زمین بوده است، گفت: به منصوریان تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. ذوب بهترین نماینده ایران در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود. بازی هم بازی خوبی بود. ذوب آهن هم می‌توانست برنده باشد و هم می‌شد که این دیدار مساوی شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: فکر نمی‌کنم که پیام نیازمند به جز یکی دو مورد توپ خاصی گرفته باشد. ما هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. پیام یکی از بهترین‌های ایران است چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی. خوشحالم که یک دربی خوب برگزار شد. ذوب آهن هم لیاقت بردن داشت.

سرمربی سپاهان درباره دعوت از محبی و منصوری بازیکنان سپاهان به تیم ملی با کنایه به کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که بر خلاف سال‌های گذشته که لیگ دیده نمی‌شد، لیگ را می‌بینند. وحید هاشمیان و همکاران ویلموتس بازی‌ها را رصد می‌کنند و کسانی که حقشان است، حداقل دعوت می‌شوند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: این دعوت شدن باعث انگیزه در بازیکنان می‌شود و عیار لیگ را بالا می‌برد، ولی در شش هفت سال گذشته لیگ دیده نمی‌شد. باید از ویلموتس و همکارانش هم تشکر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgwwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: منتقد کی‌روش بودم اما این طرز برخورد اشتباه بود