تاریخ انتشار: 1398/07/13 09:51
کد خبر: 85472

وداعی تلخ با کویرنشینان؛بگوویچ اخراج شد!

پیرمرد کروات بعد از چالشی سه ساله با سیرجانی ها سرانجام با دریافت آخرین کارت زرد از نیمکت رهبری این تیم اخراج شد.
وداعی تلخ با کویرنشینان؛بگوویچ اخراج شد!

وقتی فصل گذشته توانست گل گهر را به لیگ برتر برساند تا سیرجانی ها هم طعم حضور در در لیگ برتر درست مثل مردم فوتبالدوست سرچشمه یا رفسجان و کرمان را بچشند، وینکو بگوویچ به مرد محبوب فوتبالدوستان این شهر تبدیل شد.وینکو به عنوان سرشناس ترین در عین حال قدیمی ترین مربی خارجی و کروات شاغل در فوتبال ایران اما هنوز به هفته ششم لیگ برتر نرسیده جایگاهش را از دست داد تا وداعی تلخ با کویرنشینان داشته باشد.

شکست برابر استقلال بحران زده آن هم در ورزشگاه خالی از تماشاگر کاسه صبر مسئولان باشگاه گل گهر را لبریز کرد تا شایعاتی که از روزها قبل در خصوص برکناری و ایجاد تغییرات در نیمکت رهبری تیم به گوش می رسید، را عملی کنند. وینکو البته تا قبل از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با داور جنب و جوش زیادی در کنار خط طولی داشت تا مانع صدور این حکم شود اما ...

در یکی از همین صحنه ها بود که حسن اکرمی داور پرحاشیه جدال گل گهری ها با استقلال با نشان دادن کارت زرد به مرد کروات، آخرین صحنه جنجالی را برای بگوویچ رقم زد تا این مربی بعد از سال ها بودن در کنار سیرجانی ها از این باشگاه اخراج شود. بگوویچ که موفق شده بود رویای بزرگ گل گهر در راه رسیدن به لیگ برتر را برآورده کند حالا باید چمدان هایش را برای بازگشت به موطن اصلی ببندد و شاهد حضور چهره ای سرشناس به عنوان جایگزین روی نیمکت گل گهری باشد که خودش بسته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jd8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان قطعی استقلال برابر گل گهر مشخص شدند!