تاریخ انتشار: 1398/07/12 18:54
کد خبر: 85531

فتحی: داوری در حد فوتبال لیگ برتر نیست/ پرونده پروپیچ بسته شده است تبریک مدیرعامل استقلال به هواداران آبی پوش

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.
فتحی: داوری در حد فوتبال لیگ برتر نیست/ پرونده پروپیچ بسته شده است تبریک مدیرعامل استقلال به هواداران آبی پوش

 امیرحسین فتحی پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: به همه هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. یک بازی خوب از تیم دیدیم، اگر چه ما راضی نیستیم.  تیم گل‌گهر هم تبریک می‌گویم، بازی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه داوری اصلا در حد فوتبال ما و لیگ برتر نیست. به کمیته داوران و دپارتمان داوری می‌گوییم که داوری اصلا در شأن لیگ برتر فوتبال نیست و تصمیم‌های داور  از پنالتی گرفته تا سوت‌‌های بی‌موردش در جریان بازی تاثیرگذار بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که در هفته‌های گذشته هم به عملکرد داوری‌ها اعتراض کرده‌اند، تصریح کرد: اعتراض‌مان را به فدراسیون کردیم و امیدواریم ترتیب خاصی بیندیشند و کلاس‌های بیشتر داوری برگزار کنند تا حق تیم‌ها این‌چنین ضایع نشود. به  هر حال به هواداران‌مان تبریک می‌گویم، استقلال بازی‌های بسیار خوبی ارائه داده و همه کارشناسان معتقدند که فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم، امیدواریم روند روبه‌رشد تیم ادامه داشته باشد.

فتحی در پاسخ به این سوال که شرایط جذب مهاجم خارجی به جای دیاباته در چه مرحله‌ای است؟ خاطرنشان کرد: مهاجم خارجی جدید قرار نیست جایگزین دیاباته شود، او مصدوم است و برمی‌گردد. از ابتدا هم در برنامه استراماچونی بود که مهاجم دوم به تیم اضافه شود.

وی در مورد اینکه هر هفته صحبت از استعفایش از مدیرعاملی استقلال می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه کسانی که دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند و بعد از هر برد گفتند که من استعفا کرده‌ام.  امیدوارم با کمک هم در کنار هواداران فهیم‌مان تیم را روز به روز آماده‌تر از قبل داشته باشیم.

فتحی در پاسخ به این سوال که «دوست او الان نمی‌گوید که با استعفایش موافقت شده است؟» گفت: امیدوارم استقلال روزهای خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص رای سوپرجام گفت: منتظر رای  CAS هستیم تا نظرشان را اعلام کنند.  متاسفانه هنوز رای پرونده سوپرجام اعلام نشده است.

فتحی درباره پرداخت طلب پروپیچ تصریح کرد: ده‌ها بار اعلام کردیم که فدراسیون جهانی اعلام کرده که مطالبات او از طریق حساب باشگاه استقلال برداشت خواهد شد.  

وی در پایان درباره بازی امروز استقلال که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، گفت: استقلال بدون هوادارانش معنا ندارد و اگر هواداران بودند نتیجه بهتری رقم می‌خورد. متاسفانه تصمیم کمیته انضباطی بود که استقلال را از هوادارانش محروم می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7ydq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پاسخ کنایه آمیز فتحی به آذری
برای مدیریت استقلال مناقصه برگزار شده؟