تاریخ انتشار: 1398/07/06 20:55
کد خبر: 86269

والورده: بازی با پای تراشتگن عالی است/. سوارز یک گلزن فوق العاده است

ارنستو والورده پس از برتری بر ختافه حاضر نشد در مورد وضعیت مصدومیت دمبله و احتمال رسیدن او به بازی با اینتر شفاف حرف بزند.
 والورده: بازی با پای تراشتگن عالی است/. سوارز یک گلزن فوق العاده است

بارسلونا در زمین ختافه با دو گل پیروز شد و به دومین برد متوالی این فصل خود دست یافت. بارسا همچنین توانست به طلسم ناکامی در زمین حریفان هم پایان بدهد. سوارز و جونیور فیرپو گلزنان بارسا در این بازی بودند.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بعد از چند بازی بد بیرون از خانه باید این بازی را می بردیم. از این پس فشارها از روی ما برداشته خواهد شد. اینجا برابر ختافه همیشه پیروز شدن سخت است ولی برای فتح لالیگا باید در زمین حریفان موفق ظاهر شد. ختافه همواره دردسرساز است و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. زمین خشک بود و ختافه هم شما را وادار به دویدن بیشتر می کند. برابر بارسا همه تیم ها در زمین خودشان با حداکثر انگیزه به میدان می آیند و کسب پیروزی در چنین شرایطی آسان نیست ولی ما امروز اجازه ندادیم تا سه امتیاز از دست مان خارج شود.»

پاس گل تراشتگن و گل سوارز:« ختافه از جلو پرس می کرد و خط دفاعی از دروازه کمی دور بود و در چنین مواقعی می توان با فرستادن توپ پشت مدافعان، ایجاد موقعیت کرد. بازی با پای تراشتگن عالی است. برخی مواقع یک دفع توپ می تواند به یک موقعیت گل تبدیل شود. تراشتگن تا به اینجا سهم زیادی در موفقیت های ما داشته است. پاس گل او دیگر به تاریخ پیوست و نیاز داریم او به واکنش های عالی خودش ادامه دهد.

JBI3yhCMwDN2

روی ارسال تراشتگن سوارز هم عالی عمل کرد. او یک گلزن فوق العاده است اما برخی مواقع اشتباه می کند که کاملا طبیعی است. نمی توان همیشه از یک مهاجم انتظار گلزنی داشت. سوارز امشب عالی کار کرد.»

مصدومیت دمبله:« بله او از فهرست نهایی خط خورد اما بیشتر جنبه احتیاطی داشت. او به من گفت که خیالش آسوده است و مصدومیتش چیز خاصی نیست. در نهایت تصمیم گرفتیم روی او ریسک نکنیم. نمی دانم به اینتر خواهد رسید یا نه ولی دوست ندارم که او از این بازی هم دور بماند. در هر صورت نمی توانم هیچ اطمینانی بدهم. نمی خواهم هیچ اظهارنظری در مورد او داشته باشم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9lyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آشتی والورده با عثمان دمبله