تاریخ انتشار: 1396/07/16 19:29
اختصاصی| دخالت بی‌مورد سرپرست لیگ یکی در امور باشگاه قمی؛
کد خبر: 179202

فدراسیون فوتبال به مدیریت و بازیکنان باشگاه کیمیافرآیند اولتیماتوم داد

فدراسیون فوتبال نسبت به برخی امورات باشگاه کیمیافرآیند قم واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال به مدیریت و بازیکنان باشگاه کیمیافرآیند اولتیماتوم داد

 باشگاه کیمیافرآیند تهران به تیم آبادگران قم منتقل شد، اما بنابه دلیل نامعلومی، نام این تیم همچنان کیمیافرآیند قم می‌باشد.

از قم خبر می‌رسد که دخالت بی‌مورد یکی از سرپرست‌های لیگ یکی، سبب شده تا در تیم کیمیافرآیند دو دستگی و هرج و مرج ایجاد شود و این اتفاق، با واکنش فدراسیون فوتبال همراه شود. قضیه از آنجایی آغاز می‌شود که باشگاه کیمیافرآیند، به بازیکنان خود بابت پرداختی ها قراردادشان چک دو ماه آینده داده است و این سرپرست (سرپرست تیم لیگ‌یکی) با برهم زدن نظم تیم آبادگران، اقدام به تماس با چندین بازیکن این تیم کرده و سبب تفرقه در تیم می‌شود. بازیکنان نیز فردای آن روز، بر سر تمرینات حاضر می‌شوند اما با تیم تمرین نمی‌کنند و همین موضوع، سبب واکنش مدیریت باشگاه کیمیافرآیند شد.

باتوجه به توضیحاتی که در این خصوص مدیریت باشگاه کیمیافرآیند به فدراسیون فوتبال داده است، این فدراسیون با اعلام اینکه اگر بازیکنان کیمیا در بازی هفته آینده خود حاضر نشوند، این تیم منحل شده(این تیم بازی ابتدای فصل را نیز از دست داده بود) و به دو دسته پائین‌تر سقوط خواهد کرد.

ضمنا به دلیل داشتن چند فقره چک و همچنین قرارداد با این باشگاه، کیمیافرآیند می‌تواند با شکایت از این بازیکنان(اعتصابیون)، آنها را چندین سال محروم کرده و به نحوی فوتبال آنها را به پایان برساند.(گویا اعتصاب کردن مُد شده است).

آنچه در این فعل و انفعال مهم است، سیاست باشگاه کیمیا درخصوص این اتفاقات است. آنها علاوه بر اینکه قصد دارند تمهیدات سنگین‌تری را علیه بازیکنان اعمال کنند، بلکه قصد دارند از شخصی که ایجاد تفرقه شده است نیز شکایت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xrdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه کاسپین قزوین از ماشین سازی + عکس
اختلافات بالا گرفت؛

تساوی نساجی مقابل پاس در دیداری دوستانه
زور استقلالی‌ها به هم نرسید؛

تصاویر/ دیدار سردار بوکان و نفت مسجدسلیمان
از نگاه دوربین آزاد عبدالله‌نژاد؛