تاریخ انتشار: 1398/07/02 14:27
واگذاری بازی در نیمه مربیان
کد خبر: 86832

اختصاصی/ یک نکته منفی در کارنامه استراماچونی در استقلال

تیم استقلال هنوز نتوانسته با مربی ایتالیایی خود به بردی برسد و همچنان نتایج ضعیف همراه با او ادامه دارد.
اختصاصی/ یک نکته منفی در کارنامه استراماچونی در استقلال

استراماچونی پیش از داربی با یک باخت و دو مساوی در رده پانزدهم قرار داشت و برای بالا کشیدن خود در جدول، نیاز به برد مقابل پرسپولیس داشت.

استراماچونی در نودمین داربی پایتخت ترکیب تیمش را دستخوش تغییرات عمده‌ای کرده بود. هرچند نبود اسماعیلی محروم و دیاباته مصدوم تا حدی کار مرد ایتالیایی را برای حفظ تیم هفته قبل سخت‌تر کرده بود اما به هرحال حضور عارف غلامی و مسعود ریگی که کمتر در ترکیب تیم حضور داشتند و نیمکت نشینی قائدی که هفته گذشته گل استقلال را به ثمر رسانده بود هم از نکات عجیبی این ترکیب بود.

استراماچونی که ترکیب تیمش را برای گل نخوردن در این بازی چیده بود، نیمه اول با پرس شدید مهاجمان پرسپولیس چشم به ضدحملات دوخته بود. ضدحملاتی که منجر به اعلام یک ضربه پنالتی هم برای آن‌ها شد، هر چند علی کریمی نتوانست توپ را گل کند.

مرد ایتالیایی که نیمه مربیان را در هر سه بازی قبلی خود واگذار کرده بود، در این دیدار هم تیمش در نیمه دوم و درست مثل بازی‌های گذشته در لحظات پایانی گل دریافت کرد و در نهایت شکست را پذیرا شد. درواقع استراماچونی هیچگاه نتوانسته از تعویض‌های خود بهره‌ای ببرد و این درحالی است که برگ برنده در اختیار کالدرون بود. مربی آرژانتینی با تعویض طلایی و میدان دادن به مهدی عبدی جوان که پایه‌ساز گل تیمش شد، برنده بین دو نیمه مربیان شد.

حالا تیم استراماچونی از ۴ بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم قرار گرفته است. آبی‌ها چهارشنبه با ذوب آهن در اصفهان بازی دارند که در صورت نبردن این تیم کار مرد ایتالیایی بیش از پیش در استقلال سخت می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e88by

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیاری زاده: استراماچونی کارش را بلد است، حمایت کنید/ استقلال برتر از پرسپولیس بود