تاریخ انتشار: 1398/07/02 11:25
کد خبر: 86848

تازه ترین خبرها از تیم امید/سرمربی جوان ماندنی است!

طبق جلسه‌ای برای تصمیم گیری درخصوص آینده تیم امید مقرر شد سرمربی جوان این تیم به فعالیت خود ادامه بدهد.
تازه ترین خبرها از تیم امید/سرمربی جوان ماندنی است!

تیم امید ایران با گذشت دو مسابقه دوستانه در تاشکند با حواشی گوناگونی رو به رو شد. شاگردان فرهاد مجیدی در دو مسابقه شکست خوردند و با وجود اینکه این مسابقه دوستانه بود اما با وجود چند ماه مانده به مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 توکیو شایعات فراوانی پیرامون آینده مجیدی روی نیمکت تیم امید شکل گرفت.

مجیدی در تیم امید ماندنی است

روز یکشنبه همزمان با دربی شهر تهران مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله مهدی تاج، محمدرضا ساکت، میرشاد ماجدی، حمید استیلی، اکبر محمدی، مرتضی محصص و فرهاد مجیدی تشکیل جلسه دادند تا برای مسائل مطرح شده تصمیم گیری کنند.

هدف این جلسه حمایت از فرهاد مجیدی بوده و همه اعضا روی این مبحث موافق بودند که سرمربی جوان به فعالیت خود ادامه بدهد. در این جلسه مقرر شد هر فردی که در تیم امید حضور دارد در حیطه وظایف خود عمل کند. گفته می‌شد دخالت کمیته فنی در اختیارات فرهاد مجیدی موجب دلسردی او شده بود. کدورت‌های بین افراد سهیم در آینده تیم امید در این جلسه برطرف شد و قرار است که بدون مشکل با هماهنگی کامل به کارشان ادامه بدهند.

بازیکنان جدید در لیست مجیدی

اردوی تاشکند و دو شکستی که دردسرساز شد برای کادرفنی تیم امید واضح بود که چند بازیکن آمادگی لازمی ندارند. ارزیابی مجیدی از بازیکنان در اردوی اخیر و آنالیز او از بازی‌های لیگ برتر سبب شده که خانه تکانی کوچکی در تیم امید رخ بدهد. قرار است حدود 5 یا 6 بازیکن حاضر در لیگ برتر در اردوی آتی به جمع بازیکنان اضافه شوند و در مقابل به همین تعداد بازیکن که نتوانسته بودند انتظارات کادرفنی را برآورده کنند خط می‌خورند. اردوی جدید تیم امید قرار است از اواسط مهرماه برگزار شود و حدود یک هفته به طول می‌انجامد.

وضعیت نامشخص نمازی

امید نمازی سرمربی سابق تیم ذوب آهن اصفهان که در تیم زیر 23 ساله‌های آمریکا فعالیت داشت با دعوت فدراسیون فوتبال به ایران آمد و به اردوی تاشکند تیم امید ملحق شد. نمازی که بدون امضای قرارداد رسمی فعالیتش را آغاز کرده بود پس از پایان اردو مجددا به آمریکا سفر کرد و وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با تیم المپیک ایران دارد. گفته می‌شود نمازی از آمریکا یک پیشنهاد همکاری خوب دریافت کرده و بازگشت او هنوز مشخص نیست.

استیلی به بانکوک می‌رود

مدیر تیم امید به عنوان نماینده تیم ایران قرار است به تایلند سفر کند تا در قرعه کشی مسابقات  قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2020 تایلند شرکت کند. مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها روز پنجشنبه 26 سپتامبر برابر با چهارم مهرماه 98 از ساعت 15 به وقت محلی در بانکوک برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jjl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر‌های عجیب از تیم امید!