تاریخ انتشار: 1398/07/02 11:21
کد خبر: 86849

بازگشت احتمالی چشمی به ترکیب 11 نفره آبی ها

استقلال برای چندمین بازی متوالی با ترکیبی متفاوت باید به مصاف رقیب خود برود، اتفاقی که برای سرمربی ایتالیایی این تیم به سرگیجه بزرگ تبدیل شده است.
 بازگشت احتمالی چشمی به ترکیب 11 نفره آبی ها

محرومیت و مصدومیت طی روزهای ابتدایی فصل امان استراماچونی و دستیارانش را بریده است. مرد ایتالیایی که در تمام این هفته ها از کمبود مهره های کلیدی در تیم گله مند بود و هر چه تلاش کرد باشگاه یکی دو مهره مدنظر او را به خدمت بگیرد، ره به جایی نبرد حالا هر هفته با محرومیت و مصدومیت برخی دیگر از مهره هایش نیز روبرو می شود تا بدون این که به ترکیبی یکدست برسد مقابل رقبا صف آرایی کند.

استراماچونی در دربی شیخ دیاباته، فرشید باقری را به دلیل مصدومیت و فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت از دست داد تا یک شکست دیگر در کارنامه اش به ثبت برسد. چه بسا اگر این غایبان در اردوی استقلال نبودند دست سرمربی ایتالیایی برای بازی با مهره ها در شطرنج تاکتیکی بازتر می ماند و او در اولین دربی خود روی نیمکت استقلال طعم باخت را نمی چشید. اما باخت در دربی نه تنها اوضاع را برای سرمربی بدتر کرد بلکه یک بار دیگر سرگیجه تکراری برای استراماچونی در پی داشت تا با تیمی ناقص تر راه نصف جهان را در پیش بگیرد.

استقلال روز پنجشنبه در حالی باید مقابل ذوب آهن در فولادشهر صف آرایی کند که یک بار دیگر تعدادی از مهره های کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت. شیخ دیاباته و باقری همچنان مصدوم و دور از تمرینات گروهی هستند ضمن این که علی کریمی مرد ناکام دربی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز یک جلسه از همراهی استقلال محروم است. همان اتفاقی که هر هفته برای استراماچونی و تیم نصف و نیمه ای که دارد تکرار می شود تا مرد ایتالیایی نتواند به ترکیبی یکدست در بازی ها برسد.

شاید تنها نقطه امیدواری برای استراماچونی بازگشت اسماعیلی بعد از یک جلسه محرومیت آن هم با انگیزه ای دو چندان باشد. شماره 8 که غیبتش در دربی 90 کاملا محسوس بود حالا انگیزه های زیادی دارد تا بتواند با نمایش درخشان خود روند ناکامی های استقلال را پاره کند درست مثل روزبه چشمی که با وجود عدم آمادگی جسمانی 100 درصدی احتمال اضافه شدنش به ترکیب 11 نفره وجود دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wwm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی به درد مربیگری در استقلال نمی‌خورد!