تاریخ انتشار: 1398/07/02 10:02
کد خبر: 86861

نکته ای جالب از مراسم بهترین های فیفا

درحالیکه لیونل مسی در رای‌گیری برای جایزه بهترین‌های فیفا که دیشب برگزار شد نام کریستیانو رونالدو را در فهرست سه نفره خود قرار داده بود، در فهرست سه نفره رونالدو نامی از لیونل مسی به چشم نمی‌خورد.
نکته ای جالب از مراسم بهترین های فیفا

در مراسم بهترین‌های فیفا که دیشب برگزار شده و در نهایت با اهدای جایزه بهترین فوتبالیست مرد دنیا به لیونل مسی به پایان رسید نکته جالبی فاش شد. اینکه لیونل مسی در فهرست سه نفره رای خود نام حریف بزرگش کریستیانو رونالدو را به عنوان گزینه دوم وارد کرده بود ولی در جبهه مقابل، رونالدو از قرار دادن نام مسی در فهرست سه نفره رای خود خودداری  کرده بود.

مسی و رونالدو به همراه ویرژیل فن‌دایک سه نامزد فینالیست جایزه بهترینهای فیفا بودند ولی در نهایت، در مراسم اهدای جوایز که دیشب برگزار شد، اعلام شد که این جایزه امسال به مسی تعلق گرفته است. مسی تا پیش از این موفق به دریافت این جایزه نشده بود ولی رونالدو تا کنون دو بار موفق شده این جایزه را به خود اختصاص دهد.

2

هم مسی و هم رونالدو به عنوان کاپیتان‌های تیمهای ملی کشورهایشان، آرژانتین و پرتغال می‌توانستنند در رای‌گیری برای انتخاب بهترین‌های فیفا شرکت کنند. دیروز فاش شد که مسی رای اول خود را به سادیو مانه داده، گزینه دوم خود را کریستیانو رونالدو انتخاب کرده و رای سوم او هم به فرانکی دی‌یونگ، ستاره سابق آژاکس و هم‌تیمی فعلی‌اش در بارسلونا بوده است.

1

اما این ژست مسی در سوی دیگر میدان توسط رونالدو پاسخ داده نشده و ستاره پرتغالی در رای‌های خود نام مسی را نیاورده است. در رای‌های رونالدو گزینه اول به ماتیس دی‌لیخت، هم‌تیمی فعلی او در یوونتوس اختصاص یافته، نفر دوم این فهرست فرانکی دی‌یونگ بوده و گزینه سوم هم به کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن تعلق گرفته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxxd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراسم بهترین‌های فیفا غایبی بزرگ دارد

 لیونل مسی اعلام کرد: در مراسم بهترین های فیفا شرکت می‌کنم
علی رغم قرار نداشتن در فهرست سه نامزد نهایی