تاریخ انتشار: 1398/07/02 08:53
کد خبر: 86873

بررسی عملکرد بازیکنان استقلال در نودمین دربی پایتخت

مسلماً از دست دادن ضربه پنالتی نقطه تاریک عملکرد کریمی در دربی ۹۰ بود و بی شک مهمترین تأثیر را در شکست استقلال داشت.
 بررسی عملکرد بازیکنان استقلال در نودمین دربی پایتخت

در این مطلب به بررسی عملکرد بازیکنان استقلال در نودمین دربی پایتخت می‌پردازیم.

۱- سیدحسین حسینی: انگار روز‌های کابوس‌وار حسین حسینی تمامی ندارد و در این بازی حساس هم به غیر از گلی که خورد باز هم در خروج‌ها و حتی شروع مجدد‌ها بد عمل کرد تا نمره ضعیفی به او تعلق بگیرد.

۲- سیاوش یزدانی: هر چند نسبت به دیگر مدافعان استقلال بهتر بازی کرد ولی او نیز نتوانست در بسته نگه داشتن دروازه تیمش موفق عمل کند تا اولین شهرآورد برای یزدانی با شکست توأم شود.

۳- محمد دانشگر: دانشگر تقریباً در مهار مهاجمان پرسپولیس موفق بود ولی در بعضی از لحظات بازی او با دستپاچگی به فکر قطع توپ می‌افتاد که همین مسئله عملکردش را تحت تأثیر قرار داد.

۴- عارف غلامی: یکی از بازیکنانی بود که به نوعی روز چندان خوبی را سپری نکرد و بیشتر در فضای شهرآورد به طرز منفی حل شده بود.

۵- میلیچ: خرید پرسروصدای استقلال در این بازی هم حرف چندانی برای گفتن نداشت هر چند از بازیکنی با کارنامه او توقع بیشتری می‌رود، به هر حال میلیچ خیلی مؤثر بازی نکرد.

۶- علی کریمی: مسلماً از دست دادن ضربه پنالتی نقطه تاریک عملکرد کریمی در این بازی بود که البته کل تلاش و بازی نسبتاً خوب او در میانه میدان را تحت تأثیر قرار داد.

۷- مسعود ریگی: تلاش زیادی کرد تا کنار علی کریمی بتواند میانه میدان را به سود آبی‌ها کند ولی در نیمه دوم و با ورود رسن به بازی نتوانست توفیقی به دست بیاورد.

۸- وریا غفوری: کاپیتان آبی‌ها مثل همیشه با تعصب بازی کرد و از تمام هم‌تیمی‌هایش بیشتر دوید و جنگید و البته در نیمه اول با نفوذ‌های زیادش باعث دردسر حریف هم شد.

۹- آرش رضاوند: هرچند رضاوند بازیکن خوبی است ولی در این بازی او طی ۶۹ دقیقه‌ای که در زمین بازی کرد خیلی به چشم نیامد و به همین دلیل استراماچونی را مجاب به تعویض خود کرد.

۱۰- داریوش شجاعیان: باز هم داریوش مثل همیشه بازی کرد پرتلاش ظاهر شد ولی بدون اینکه گلی بزند یا پاس کلیدی و پاس تأثیر‌گذاری بدهد. در نتیجه استقلال در خط حمله اش نتوانست کار خاصی صورت بدهد.

۱۱- مرتضی تبریزی: تا دقیقه هفتاد به عنوان مهاجم هدف بازی کرد و البته مقابل کنعانی‌زادگان کاملاً محو بود، رویه‌ای که او تا پایان بازی همچنان ادامه داد.

۱۲- مهدی قائدی: بهترین بازیکن استقلال طی این چند بازی تقریباً خیلی دیر به بازی آمد و به همین دلیل نتوانست تأثیر خاصی از خود به جا بگذارد.

۱۳- علی دشتی: در پنج دقیقه پایانی و بعد از گلی که تیمش خورد به زمین آمد و بدون کوچکترین تأثیری بازی را به پایان برد.

۱۴- محسن کریمی: او نیز تنها چند دقیقه کوتاه و بدون تأثیر‌گذاری را تجربه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wwg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سناریو تکراری و اشتباهی که برای استقلال درس نشد