تاریخ انتشار: 1398/07/02 00:10
کد خبر: 86899

امباپه به شایعه پیوستن به رئال واکنش نشان داد

کیلیان امباپه،ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در مراسم امشب بهترین های فیفا واکنش جالبی نسبت به حضورش در رئال مادرید نشان داد.
 امباپه به شایعه پیوستن به رئال واکنش نشان داد

پس از درخشش کلیان امباپه در موناکو باشگاه های زیادی خواهان جذب این پدیده  فرانسوی شدند. اما این پاری سن ژرمن بود که گوی سبقت را از سایر رقبا علی الخصوص رئال مادرید ربود و این فوق ستاره فرانسوی را در سال ۲۰۱۷ جذب کرد.

با وجود پیوستن این بازیکن به جمع پاریسی ها، هنوز هم بحث انتقال امباپه به رئال مادرید داغ دنبال می شود. رئال که پس از کریستیانو رونالدو خود را نیازمند جذب یک فوق ستاره در حد او می بیند، امباپه جوان را بهترین گزینه برای این این موضوع تلقی می کند هرچند که باشگاه پاریسی طی سالیان اخیر نشان داده که چه قدرتی در حفظ ستارگان خود دارد.

امباپه جوان که امشب در مراسم بهترین های سال فیفا حاضر شده است در حاشیه این مراسم با یک اظهار نظر جالب از سمت یک خبرنگار روبه رو شد.

ادو آگیره خبرنگار شبکه تلوزیونی الچرینگیتو اسپانیا در حاشیه مراسم امشب رو به امباپه گفت:" سال آینده تو را در مادرید خواهیم دید؟" اظهار نظری که با واکنش جالب امباپه همراه بود و او رو به این خبرنگار و با لبخند گفت"شب خوبی داشته باشید."

امباپه در حال حاضر مصدوم است در دیدارهای اخیر پاری سن ژرمن حضور نداشت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4855pk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حمایت ویژه امباپه از همبازی بدشانس خود (عکس)