تاریخ انتشار: 1396/07/02 21:23
کد خبر: 181251

استقلال با حضور قائدی در زمین طلسم می شود/پای منصوریان در میان است!

آمار مهدی قائدی نشان می‌دهد که حضور او در زمین بیشتر برای هیجان‌زدگی سکوها بود تا این که تاثیری در روند استقلال داشته باشد.
استقلال با حضور قائدی در زمین طلسم می شود/پای منصوریان در میان است!

مهدی قائدی تکراری‌ترین تعویض این فصل استقلال بود. بازیکن ریزنقش بوشهری، همیشه بین دقایق ۶۴ تا ۷۲ وارد زمین می‌شد. به غیر از بازی نخست که قائدی از حضور در زمین محروم بود، در تمام شش بازی دیگر لیگ برتر، این تعویض انجام پذیرفت و مهدی قائدی وارد زمین شد. اما این بازیکن هیچ‌گاه نتوانست حتی برای یک بار هم لقب تعویض طلایی را روی نام خود اضافه کند و تاثیری در گل زدن استقلال داشته باشد.

استقلال در دقایقی که قائدی در لیگ برتر به میدان رفت، هیچ گلی نزد. سه گل هم دریافت کرد. در بازی مقابل پدیده و پارس‌جنوبی زمانی که استقلال برای کسب تساوی نیاز به گل داشت، قائدی را به زمین آورد. ولی در هر دو بازی استقلال بعد از حضور قائدی یک گل دیگر هم دریافت کرد تا اختلاف دو برابر شود. در بازی با ذوب‌آهن هم استقلال زمانی که یک گل از حریف پیش بود این تعویض را انجام داد و اتفاقا در دقایق بعد از حضور قائدی، یک گل دیگر دریافت کرد و برد را با مساوی عوض کرد. دلیل عمده این گل‌خوردن‌ها این بود که استقلال زمانی قائدی را به ترکیب می‌آورد که نیاز مبرم به گل داشت و سراسر هجومی می‌شد. اتفاقی که منجر شد در ضدحمله‌ها دروازه‌اش باز شود. در سه دیدار نخست حضور قائدی هم استقلال نه گلی زد و نه گل خورد. 

البته مهدی قائدی مجموعا ۱۲۵ دقیقه در لیگ برتر به میدان رفت و نمی‌توان خیلی از او خورده گرفت. این بازیکن در این مدت برای استقلال سه موقعیت هم خلق کرد که با بی‌دقتی مهاجمان به هدر رفت.

آمار قائدی در این دیدارهای این فصل لیگ برتر

آمار مهدی قائدی در استقلال

آمار این فصل مهدی قائدی به تفکیک هر مسابقه

آمار مهدی قائدی در استقلال


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zqdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ستاره های استقلال به برکناری منصوریان از قائدی تا ابراهیمی (عکس)