تاریخ انتشار: 1396/07/02 21:05
کد خبر: 181254

اقدام عجیب برانکو در تمرین؛با چشم بسته گل بزنید + تصاویر

سرمربی پرسپولیس با انتخاب چند آیتم تمرینی متنوع، نشاط و خنده را به تمرین این تیم برگرداند.
اقدام عجیب برانکو در تمرین؛با چشم بسته گل بزنید + تصاویر

 نشاط و انگیزه دو موضوعی است که می تواند پرسپولیس را به سمت پیروزی در دیدار با الهلال هدایت کند. قرمزپوشان در خارج از زمین شرایط خیلی خوبی ندارند و برانکو ایوانکوویچ برای حل این مشکل و فرار بازیکنان از فشارهای خارج از زمین تمریناتی را طراحی کرده تا ضمن بالا رفتن آمادگی بازیکنان پرسپولیس آنها را از لحاظ روحی و روانی برای این دیدار آماده کند.

قرمزپوشان در تمرین عصر یکشنبه خود در دبی به تمرین گلزنی با چشمان بسته پرداختند. چالشی که باعث شد بازیکنان پرسپولیس با شادابی و نشاط بیشتری برای این تمرین آماده شوند. سه مهاجم پرسپولیس در این تمرین باید ابتدا چشم های خود را می بستند و پس از آن بعد از لمس توپ به سمت دروازه ضربه می زدند. شیطنت سایر بازیکنان در این آیتم تمرینی باعث شد تا صدای خنده و شوخی پرسپولیسی ها محل تمرین آنها را تحت تاثیر قرار دهد و خنده از ته دل آنها پیام مهمی را به تهران مخابره کند.

دیگر بازیکنان پرسپولیس البته دقایقی بعد به این چالش اضافه شدند. کمال کامیابی نیا یکی از بازیکنانی بود که خود را به تمرین مهاجمان رساند و بعد از بستن چشم ها تلاش کرد تا با چرخیدن به دور توپ، دروازه را باز کند. اتفاقی که در کنار شیطنت دیگر بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا دقایق زیادی تمرین قرمزها تحت تاثیر قرار گیرد.

بازیکنان پرسپولیس در این آیتم تمرینی که قبل از تمرین اصلی انجام شد، برای دقایق زیادی به شوخی پرداختند تا این تمرین مهم و تاثیر گذار برای قرمزها با انرژی برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bje65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش عجیب درخشان به محرومیت طارمی