تاریخ انتشار: 1398/06/31 13:19
ادعای نشریه فرانسوی
کد خبر: 87123

یونایتد به دنبال جایگزین کردن سولسشر با توخل

به ادعای یک رسانه فرانسوی، منچستریونایتد، توماس توخل، سرمربی PSG را به عنوان هدف احتمالی خود در نظر گرفته تا در صورت ناتوانی سولسشر در بهبود نتایج یونایتد، سکان هدایت تیم را به او بسپارد.
یونایتد به دنبال جایگزین کردن سولسشر با توخل

 رسانه فرانسوی  Le10 Sport مدعی شد باشگاه منچستریونایتد که از نتایج کسب شده توسط این تیم در فصل جاری راضی نیست، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن را به عنوان گزینه احتمالی خود در نظر گرفته تا در صورت ناتوانی سولسشر در بهبود نتایج تیمش، او را به جای اسطوره نروژی خود به عنوان سرمربی یونایتد منصوب کند.

بر اساس این گزارش با اینکه قرارداد سولسشر با یونایتد تا سال 2021 اعتبار دارد ولی نتایج ضعیف او با شیاطین سرخ کاسه صبر مدیران باشگاه را به لبریز شدن نزدیک کرده است. اما این نشریه فرانسوی می‌گوید بارسلونا هم نیم‌نگاهی به جذب توخل به عنوان جانشین ارنستو والورده دارد و یونایتد ممکن است در این راه مجبور به رقابت با بارسا شود.

یونایتد شش ماه پیش و بعد از کسب نتایج درخشان اوله گنار سولسشر در دوران فعالیتش به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ، او را با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی دائمی خود منصوب کرد. ولی یونایتد بعد از آن نتایج خوبی بدست نیاورده و فصل گذشته را با کسب مقام ششم لیگ برتر به پایان رساند. شیاطین سرخ در فصل جاری هم نتایج خیلی خوبی بدست نیاورده و نتوانسته رضایت مدیران باشگاه را جلب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpjpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوچتینو: سولسشر لیاقت سرمربیگری یونایتد را دارد

جذب پوگبا برای شیاطین سرخ حتی با قیمتی رویایی
برباتوف:یونایتد پوگبا را حفظ کند، حتی به قیمت 200 میلیون پوند