تاریخ انتشار: 1398/06/31 12:00
نگویید اگر استقلال قهرمان نشد گردنم را می‌زند؛
کد خبر: 87131

همه می‌دانند چه بلایی سر من آمد/تغییر چهره می دادم و با کلاه و نقاب در خیابان ظاهر می شدم!

مهاجم سابق استقلال هنوز بابت آن اتفاقی که دردربی برایش افتاد پاسخگوی هواداران 2 تیم است.
همه می‌دانند چه بلایی سر من آمد/تغییر چهره می دادم و با کلاه و نقاب در خیابان ظاهر می شدم!

علی علیزاده مهاجم سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص ارزیابی‌اش از دربی 90 اظهار داشت: من در هفت دربی بازی کردم و هر کدام که از روحی روانی و نتیجه‌گیری عملکرد ضعیف‌تری داشته در دربی بازی بهتری انجام داده است.

وی ادامه داد: استقلال می‌تواند در دربی پیروزی را کسب کند من در هر دو تیم بازی کردم و به این مساله افتخار می‌کنم. یک علامت سوال بزرگ در ذهنم وجود دارد و آن هم این است که چرا پیشکسوتان باشگاه استقلال این همه از سرمربی تیم انتقاد می‌کنند.

علیزاده افزود: مربی آورده‌اند و او را انتخاب کرده‌اند و چرا اینقدر برایش حاشیه درست می‌کنند چه بخواهید چه نخواهید سرمربی تیم است یک مربی بزرگ به استقلال آمده و باید وی را حمایت کرد. یکی می‌گوید گردنم را می‌زنم اگر تیم قهرمان شود آن یکی هم می‌گوید سرمربی برف زمستان را نمی‌بیند بس است دیگر تا کی می‌خواهید از تیم انتقاد کنید.

مهاجم سابق استقلال در خصوص خاطره‌اش از دربی بیان داشت: دیگر یادمان نیارید همه می‌دانند چه بلایی سر من آمد هنوز هم بابت آن هند به مردم جواب می‌دهم حتی باعث شد تغییر چهره بدهم و با کلاه و نقاب در خیابان ظاهر شوم حتی یادم می‌آید حدود 70، 80 تا نامه به درب منزلم آمد نصف آن تقدیر و تشکر بود نصف آن فحش و ناسزا.

علیزاده درپایان گفت: آن موقع هنوز فضای مجازی اینقدر پیشرفت نکرده بود البته این هم از شانس من بود امیدوارم که این دربی بر خلاف بازی‌های قبلی پرگل و زیبا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7w7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی که یک تنه صبا را دق داد!