تاریخ انتشار: 1398/06/31 11:50
کد خبر: 87132

مدافع بارسا عملکردی ضعیف به جا گذاشت

نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا، در بازی دیشب تیمش مقابل گرانادا نیز عملکردی ضعیف از خود به جا گذاشت و یکی از گل های گرانادا روی اشتباه این بازیکن به ثمر رسید.
مدافع بارسا عملکردی ضعیف به جا گذاشت

هنگامی که نلسون سمدو پرتغالی در سال 2017 از بنفیکا به بارسلونا پیوست، بسیاری او را جانشین به حق دنی آلوس می دانستند و معتقد بودند او به راحتی می تواند جای خالی آلوس را در خط دفاع آبی اناری ها پر کند. اتفاقی که در ابتدای حضورش در ترکیب بارسلونا هم افتاد و او توانست در معدود بازی هایی که فرصت حضور در زمین را پیدا می کرد درخشان عمل کند. اما در ادامه او نتوانست روزهای خوب اولیه خود را تکرار کند و حالا این روزها بدترین لحظات خود را در بارسلونا سپری می کند.

سمدو تا به این جای فصل عملکردی فاجعه بار از خود به جای گذاشته است و در حالی که بارسلونا در پنج هفته ابتدایی این فصل 9 گل دریافت کرده است، او به تنهایی مقصر چهار گل از این 9 گل بوده است.

این چهار گل در حالی توسط حریفانی مثل اتلتیکو بیلبائو، رئال بتیس ، اوساسونا و گرانادا وارد دروازه بارسلونا شده است که نلسون سمدو در همه آن ها نقش اصلی را ایفا کرده و مامور اصلی مهار گلزنان بوده است.

آمار فاجعه بار دیگر در مورد بارسلونا این که آن ها با 9 گل خورده در کنار رئال بتیس صاحب بدترین خط دفاع لالیگا تا پایان هفته ششم هستند.

همچنین آخرین باری که بارسلونا در پنج بازی ابتدایی لالیگا کم تر از هفت امتیاز کسب کرده بود به سال 95-1994 باز میگردد که آن ها با پنج امتیاز پنج هفته ابتدایی را پشت سر گذاشتند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8w8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خشم ستاره بارسلونا از خبر معاوضه اش با نیمار