تاریخ انتشار: 1398/06/30 19:53
کد خبر: 87215

گل ریحان 3-0 داماش گیلان؛ فراهانی و شاگردانش در باتلاق البرزیی ها

دیدار تیم های گل ریحان البرز و داماش گیلان در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول با نتیجه 3بر0 به سود شاگران محمدنصرتی به پایان رسید.
گل ریحان 3-0 داماش گیلان؛ فراهانی و شاگردانش در باتلاق البرزیی ها

هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، آبستن حوادث و اتفاقات مختلفی بود که شاید مهم ترین آن را شکست سنگین داماش گیلان در برابر گل ریحان البرز نامید. در این بازی شاگردان سیامک فراهانی با نتیجه سنگین 3بر0 شکست را پذیرا شدند تا روزهای سختی در پیش  رو داشته باشند.

از این دیدار باید به عنوان یکی از حساس ترین بازی های هفته ششم نام برد که با توجه به شرایط هر دو تیم و قرار گرفتن در رتبه های هشتم و نهم جدول، آمده بودند که با کسب سه امتیاز این بازی، وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند که در نهایت این اتفاق برای نصرتی و شاگردانش افتاد و توانستند با نتیجه بسیار خوب 3بر0 بازی را به سود خود به پایان برسانند و با کسب 12 امتیاز و یک جهش سه پله ای در جدول در جایگاه ششم قرار بگیرند.

گل ریحانی های در این دیدار توسط محمدامین درویشی- شاهین مجیدی و محمدپاپی به گل رسیدند تا یک پیروزی شیرین در هفته ششم نصیب آنها شود و امیدوار به این باشند که در هفته های آینده نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشند.

در پایان هفته ششم شاگردان سیامک فراهانی در همان 9 امتیاز باقی ماندند و با یک پله سقوط در جایگاه نهم جدول ایستادند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxlmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش گیلان 0- 0مس کرمان؛ شاگردان حسینی به خواسته خود رسیدند/فراهانی و افسوس دو امتیاز از دست رفته

نقطه قوت داماش گیلان در دو بازی گذشته
محمد ضیائی و داماش گل نمی‌خورند؛