تاریخ انتشار: 1396/06/31 19:05
کد خبر: 181636

گواردیولا برنامه 70 سالگی خود را فاش کرد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها در آستانه دیدار برابر پالاس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.
گواردیولا برنامه 70 سالگی خود را فاش کرد

سیتی برای ادامه روند رو به رشد خود به 3 امتیاز دیدار برابر شاگردان روی هاجسون نیاز دارد.

دیدار برابر پالاس: "بازی کردن برابر آنها آسان نیست و این بازی بسیار دشوار است. علیرغم مصدومیت ها باید آماده باشیم، زیرا در لیگ برتر هر تیمی می تواند تیم دیگر را مغلوب کند.

برای پالاس احترام زیادی قائلم و دیدم که آنها برابر برنلی موقعیت های زیادی خلق کردند و بازیکنان باید بدانند شکست در این بازی غیرممکن نیست. در این صورت احتمال پیروزی ما افزایش می یابد."

نظر مورینیو در مورد بازی های لیگ کاپ: "ما بازی های زیادی در طول فصل داریم و اگر قرار به حضور در تورنمنتی باشد راهی برای اجتناب از آن نیست و من با مورینیو موافق هستم.

اما مردم اهمیت زیادی برای این بازی ها قائل نیستند و نمی توان با فتح آن راهی اروپا شد و از نظر من انرژی زیادی از تیم ها در این مسابقات از دست می رود."

حضور هاجسون روی نیمکت پالاس در 70 سالگی: "قطعا من در آن سن مریبگری نخواهم کرد، زیرا به گلف علاقمندم؛ اما هاجسون برای این دوره طولانی شایسته احترام است."

تلاش کاتالان ها برای جدایی از اسپانیا: "مردم کاتالونیا در حال تمرین دموکراسی و رای دادن هستند. ما فقط می خواهم حق رای دادن داشته باشیم؛ همانند آنچه در اسکاتلند اتفاق افتاد. زمانه عوض شده و طرز فکر ها نیز تغییرکرده است و ما در دنیای جدیدی هستیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lny8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: سبک مورد علاقه من در تیم جا افتاده / دوران مربیگری در بارسلونا برایم تداعی شد
بی‌نقص بازی کردیم