تاریخ انتشار: 1398/06/28 21:42
کد خبر: 87440

در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟

در یکی از معدود روزهایی که درهای بسته تمرین استقلال به روی خبرنگاران باز شد، سه بازیکن و مربی ایتالیایی آبی ها به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟

تمرین عصر پنجشنبه استقلال با حضور چند دقیقه ای خبرنگاران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در این جلسه تمرینی که از ساعت 17 آغاز شد، نکات جالبی هم به چشم می خورد:

*فرشید اسماعیلی که امروز مشخص شد کمیته انضباطی قصد دارد کارت زرد دوم او را نادیده بگیرد، یکی از اولین بازیکنانی بود که به محل تمرین آمد. فرشید از اینکه به طور قطع دربی را از دست داده، ناراحت به نظر می رسید.

*بدترین خبر برای استقلالی ها، آماده نشدن شیخ دیاباته برای بازی روز یکشنبه بود. طبق اعلام کادر پزشکی و مربیان استقلال، مهاجم بلند قد اهل کشور مالی که در بازی گذشته از ناحیه قفسه سینه آسیب دید، دربی حساس تهران را از دست خواهد داد. دیاباته در این جلسه تمرینی با لباس شخصی حضور داشت و بعد از چند دقیقه، تمرین را ترک کرد.

*استراماچونی برای اولین بار در یک جلسه تمرینی، پاسخگوی چند سوال خبرنگاران بود. این مربی ایتالیایی به جز مصاحبه های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی، تا به حال با خبرنگاران حرف نزده بود.

* هنگامی که استقلالی ها زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن مشغول بودند، استراماچونی به گوشه دنجی از زمین رفته بود و روی کاغذ کوچکی که در دست داشت، نکاتی را یادداشت می کرد.

* بعد از گرم کردن و چند دقیقه حرکات ترکیبی، بخش اصلی تمرین که بازی درون گروهی بود آغاز شد و هر چند دقیقه یکبار مربی ایتالیایی، بازی را قطع می کرد و با جدیت نکاتی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

*در ترکیبی که به نظر می رسید ترکیب اصلی استقلال باشد، مرتضی تبریزی به عنوان مهاجم نوک حضور داشت اما نکته جالب توجه، حضور هروویه میلیچ و روزبه چشمی در تیمی بود که به نظر می رسید بازیکنان ذخیره باشند. البته مربیان در آستانه بازی های بزرگ، وقتی می دانند تمرین تیمشان رصد می شود، گاهی رکب می زنند و ترکیب را طوری جابجا می کنند که حریف متوجه افکار آن ها نشود.

* مهدی قائدی که در بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود، در این جلسه تمرینی بدون مشکل خاصی همراه با دیگران تمرین کرد و به نظر می رسد مشکلی برای حضور در دربی نداشته باشد.

* یکی از مسائلی که استراماچونی به آن تاکید داشت، پرسینگ روی بازیکن صاحب توپ بود. به محض اینکه بازیکنی صاحب توپ می شد، پرس شدید در آن منطقه روی بازیکن اعمال می شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pywjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت دیاباته به تمرینات گروهی آبی ها