تاریخ انتشار: 1398/06/28 19:19
کد خبر: 87449

پشت پرده به بن بست خوردن مذاکرات بارسلونا و PSG

اسکار گرائو مدیر اجرایی بارسلونا اعتراف کرد که پی اس جی هرگز تمایلی برای واگذاری نیمار نداشته است.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که در تابستان 2017 به این تیم پیوست، نتوانست روزهای خوب خود در بارسلونا را با این تیم فرانسوی تکرار کند و مصدومیت های پیاپی مانع موفقیت او شد. نیمار در تابستان امسال بعد از دو سال حضور در این تیم پاریسی، ساز جدایی کوک کرد و برای جدایی از پاریس و پیوستن به بارسلونا ابراز علاقه کرد.

اتفاقی که تا روزهای پایانی نقل و انتقالات، شایعه به وقوع پیوستن آن به گوش می رسید اما در نهایت نیمار در پاریس ماندنی شد. بارسا و نیمار همه تلاش خود را کردند ولی توقعات مالی پی اس جی بسیار بالا بود و مذاکرات به بن بست خورد.

اسکار گرائو که در روزهای پایانی نقل و انتقالات شخصا مسئول تیم مذاکره کننده بارسا با پی اس جی بود و دو بار نیز به پاریس سفر کرد، به خبرنگاران گفت:« نیمار درخواست مستقیم ارنستو والورده و تیم مدیریت ورزشی باشگاه بود و به همین دلیل ما همه تلاش مان را برای جذب او کردیم ولی نشد. در واقع هر کاری از دست مان ساخته بود را انجام دادیم ولی حس این را دارم که پی اس جی از روز اول قصد فروش نیمار را نداشت چرا که هیچ پیشنهادی از جانب ما را جدی نگرفت. دو پیشنهاد بسیار خوب، یکی شامل بازیکن و دیگری نقد ارائه دادیم و از نظر ما با هر دو می شد اجازه جدایی نیمار صادر شود ولی هیچ کدام را قبول نکردند.»

گرائو همچنین تایید کرد که د زمستان برنامه ای برای جذب نیمار ندارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w8g7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی یا رونالدو؟کدامیک بازیکن بهتری است؟