تاریخ انتشار: 1398/06/28 19:00
کد خبر: 87451

نشست انصاری‌فرد و کالدرون با سفیران آرژانتین و برزیل

سفیران دو کشور آرژانتین و برزیل در نشستی با حضور مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس شرکت کردند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سفیران کشورهای برزیل و آرژانتین به دعوت محمد حسن انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس حضور یافتند.

در این نشست که گابریل  کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس هم حضور داشت درباره مسایل مختلف بحث و گفت و گو شد. کارلوس سالورد سفیر آرژانتین ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس با کالدرون که از چهره های مطرح فوتبال آرژانتین و مربیان مطرح است روزهای درخشانی را در تیم پرطرفدار پرسپولیس در پیش داشته باشد. وی آمادگی سفارت آرژانتین  برای همکاری های ورزشی  با پرسپولیس را اعلام داشت.

رودریگو  سانتوس سفیر برزیل هم که علاقه مندی زیادی به فوتبال دارد اعلام آمادگی کرد که از طریق ارتباطات خود بتواند اقداماتی را برای توسعه امور ورزشی باشگاه پرسپولیس را انجام دهد. وی اعلام داشت می توانیم زمینه حضور یک تیم لیگ برتری برزیل در تهران را در صورت حل و فصل مسائل مالی و توافقات دو جانبه فراهم کنیم و این کار را در شرایطی انجام دهیم که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی متحمل هزینه سنگین نشود. انصاری فرد به مدت نود دقیقه با سفیران برزیل و آرژانتین جلسه داشت و بعد از آن هم جلسه اختصاصی مدیر عامل باشگاه  و سرمربی تیم پرسپولیس برگزار شد. در این جلسه کالدورن  درباره شرایط کنونی تیم و برخی مسایل با انصاری فرد صحبت کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485akk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی: از پرسپولیس هراسی نداریم