تاریخ انتشار: 1398/06/28 09:56
کد خبر: 87506

سردار،علاقه مند به درخشش در لیگ قهرمانان

سردار بار دیگر در بازی دیشب نشان داد علاقه خاصی به درخشش در لیگ قهرمانان اروپا دارد.
سردار،علاقه مند به درخشش در لیگ قهرمانان

سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ، در حالی دیشب موفق شد سومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل لیون به ثمر برساند که پیش از این نیز در این رقابت ها موفق به ثبت گل مقابل تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید شده بود.

سردار فصل گذشته نیز عملکرد درخشانی در ترکیب زنیت داشت و بعد از حضورش در این تیم توانسته بود در خط حمله یاران سرگی سماک تحولی عظیم ایجاد کند. او امسال هم به درخشش خود در ترکیب این تیم ادامه داده است و توانسته دو گل برای تیمش در سوپرلیگ روسیه به ثمر برساند.

اما درخشش سردار همچون فصول گذشته تنها در رقابت های داخلی روسیه خلاصه نمی شود و او دیشب توانست اولین گل زنیت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید را به ثمر برساند. نکته جالب دیگر در مورد گل او اینکه او حالا با این گل زننده اولین گل فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفته است. اتفاقی که نام او را در تاریخ این رقابت ها جاودانه گرده است.

سردار با این گل حالا از تعداد گل های مهدی مهدوی کیا در لیگ قهرمانان اروپا عبور کرد و در کنار علی دایی قرار گرفت که او هم پیش از این موفق به ثبت سه گل در این رقابت ها شده است.

نکته جالب دیگر در مورد بازی دیشب سردار آزمون در ترکیب زنیت این که او یک رکورد دیگر را در این رقابت ها به جای گذاشت.

او در این بازی لقب اولین گلزن، اولین گیرنده کارت زرد، اولین مصدوم و اولین تعویضی این رقابت ها را به خود اختصاص داد. اتفاقی که در نوع خود منحصر به فرد به نظر می رسد.

سایت فاکس اسپورت آسیا نیز دیروز در خبری به تمجید از عملکرد ستاره ایرانی زنیت پرداخت و عنوان کرد: "یک آسیایی زننده اولین گل فصل جدید لیگ قهرمانان شد."

سردار که در کنار زیوبا زوج مخوف این روزهای زنیت در خط حمله را تشکیل داده اند در بازی دیشب تیمش دچار یک مصدومیت بد موقع شد و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به اوزدوئف داد.

نکته دیگر این که هنوز هیچ جزئیاتی از میزان مصدومیت سردار آزمون منتشر نشده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5nde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردی درخشان؛آزمون در کنار آقای گل جهان قرار گرفت!