تاریخ انتشار: 1398/06/27 23:01
کد خبر: 87550

اگر ژاوی به کار سرمربیگری بارسا پایان ندهد، من او را می کشم!

ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی و سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد ژاوی روزی هدایت این تیم را بر عهده گیرد.
اگر ژاوی به کار سرمربیگری بارسا پایان ندهد، من او را می کشم!

ژاوی، ستاره افسانه ای فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا، چند ماه قبل از فوتبال خداحافظی کرده و هدایت تیم قطری السد را بلافاصله بر عهده گرفت. حالا ساموئل اتوئو امیدوار است وی روزی سرمربی بارسلونا هم بشود و به شوخی تهدید کرده اگر این اتفاق رخ ندهد، همبازی سابق خود را خواهد کشت.

ساموئل اتوئو گفت: "ژاوی در در قطر و اسپانیا سرمربیگری خواهد کرد و اگر او به کار خود با عنوان سرمربیگری بارسا پایان ندهد، من او را می کشم.

آندرس اینیستا؟ در فینال لیگ قهرمانان سال 2006 در پاریس، اینیستا مانند ترکیبی از دیگو مارادونا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی کرد. من در گذشته نیز در مصاحبه های خود گفته بودم که او بهترین بازیکنی است که من در کنارش تمرین ام.

شاید مردم از اینکه من از رونالدینیو یا مسی نام نبردم شگفت زده شدند، اما زمان حریف من را به درستی ثابت کرده است. شاید آنها هرگز در سطح مسی یا کریستیانو شناخته نشده باشند، اما به نظر من ژاوی و اینیستا نیز در همان سطح هستند.

انتقال آنتوان گریزمان؟ بازی کردن در بارسا مانند نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خوب است. گریزمان در حال حاضر در حال نوشیدن از آن لیوان است و مدت زیادی از آن لذت خواهد برد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g9re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره سابق بارسا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد