تاریخ انتشار: 1398/06/26 23:26
کد خبر: 87677

ستاره تاتنهام در انتظار انتقال به رئال مادرید

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام علاقمند به انتقال به رئال مادرید است.
ستاره تاتنهام در انتظار انتقال به رئال مادرید

کهکشانی ها می توانند نسبت به یکی از خریدهای بزرگ و البته آسان خود در تابستان بعد اطمینان داشته باشند زیرا کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی و 28 ساله اسپرز همه پیشنهاد تاتنهام در تابستان برای تمدید قرارداد را در انتظار انتقال به رئال مادرید در سال آتی رد کرده است.

تنها یک سال از قرارداد کریستین اریکسن با تاتنهام باقی مانده و قرارداد او در تابستان سال 2020 به اتمام خواهد رسید. رئال مادرید در تابستان امسال نیز برای خرید این هافبک خلاق اقدام کرد اما برچسب 130 میلیون یورویی دنیل لووی، مالک تاتنهام روی او باعث شد تا فلورنتینو پرز علاقه ای به جذب او با این رقم نشان ندهد و این انتقال فعلا منتفی شود.

با توجه به علاقه فراوان کریستین اریکسن به انتقال به برنابئو تنها یک اتفاق ممکن است جلوی نهایی شدن این انتقال را بگیرد و آن نیز تمایل تاتنهام به فروش این بازیکن با مبلغ کمتر به یوونتوس در فصل زمستان است. تاتنهام می داند اگر این فرصت را از دست بدهد دیگر شانس دریافت پول از بابت فروش کریستین اریکسن را نخواهد داشت و شاید به جدایی او در ماه ژانویه رضایت دهد. یوونتوس که در سالهای اخیر بارها نشان داده متخصص جذب بازیکنان با قیمت پایین یا انتقال های آزاد بوده، برای جذب ستاره دانمارکی تاتنهام ابراز علاقه کرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aapvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جذب اریکسن،یکی از اهداف اینتر در ماه ژانویه

 تاتنهام در جریان علاقه اریکسن به رئال بود
مدیر برنامه های ستاره دانمارکی: