تاریخ انتشار: 1398/06/26 15:48
کد خبر: 87713

برای صعود به مصاف پرسپولیس می‌رویم

مهاجم ماشین سازی تبریز گفت:‌ مطمئن باشید که بازی جام‌حذفی بازی بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود و با کل قوای‌مان برای بردن به مصاف این تیم می‌رویم.

سامان نریمان‌جهان در خصوص اینکه ماشین سازی در سه هفته نخست با وجود بازی‌های خوبی که انجام داد تنها سه امتیاز به دست آورد،‌گفت: همه بچه‌ها واقعاً عالی کار می‌کنند. در بازی اول مقابل استقلال پیروز شدیم با اینکه بازی سنگینی بود. بازی دوم هم سنگین بود اما متأسفانه در زمین سپاهان یک بر صفر شکست خوردیم. در بازی مقابل شهرخودرو هم آن‌ها هیچ موقعیت خوبی نداشتند و ما روی اشتباه خودمان گل خوردیم. پنج -شش موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در کل عالی بودیم و به نظرم اگر همین روند را ادامه بدهیم، تیم خیلی منسجم و خوبی خواهیم داشت و می‌توانیم در پایان فصل یک رتبه بسیار خوب کسب کنیم. مطمئن باشید در همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم و به جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

نریمان‌جهان در مورد اینکه به نظر می‌رسد ماشین سازی در دو هفته اخیر لیگ برتر از داوری ضرر کرده، گفت: آن طور که خودشان گفتند حداقل دو پنالتی به ضرر ما شد، یک پنالتی در بازی با سپاهان بود که نباید گرفته می‌شد. یک پنالتی هم در بازی با شهرخودرو بود که روی شاهین ثاقبی انجام دادند و باید برای ما گرفته می‌شد اما متأسفانه داور آن را ندید. امیدوارم این مشکلات برطرف شوند و در پنالتی‌ها اگر اشتباه هم می‌شود یک بار هم به نفع ما باشد نه اینکه در دو بازی پشت سر هم به خاطر پنالتی ضرر کنیم. انشالله در بازی‌های بعدی اشتباهی نباشد و حق به حق‌دار برسد. شاید اگر مقابل شهرخودرو پنالتی ما گرفته می‌شد بازی را می‌بردیم. به هر حال این بازی گذشته است و دیگر نباید به آن فکر کنیم. انشالله همه بازیکنان تمرکزشان را برای بازی با پیکان می‌گذارند تا در این بازی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص شرایط تیمی ماشین‌سازی تبریز گفت:‌ شرایط تیم ما خیلی خوب است و از این نظر در بهترین حالت هستیم. مطمئن باشید در این هفته یک بازی بسیار خوب که واقعاً در سطح لیاقت بچه‌های تیم ما باشد را مقابل پیکان انجام می‌دهیم. انشالله در این بازی هر تیمی بهتر بود برنده بازی می‌شود. بچه‌های ما مطمئن هستند که بهترین بازی را ارائه خواهند کرد و تلاش می‌کنیم با برد از زمین خارج شویم.

مهاجم ماشین‌سازی در مورد استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی،‌گفت: مطمئناً این اولین اشتباه نیست و آخرین اشتباه هم نخواهد بود. سال‌های گذشته هم همه تیم‌ها از این مسائل ضرر کردند. البته داوری هم کار سختی است چون در یک لحظه باید تصمیم بگیرید. به نظرم اگر از VAR استفاده شود بازی‌ها خیلی بهتر می‌شود و در صحنه‌های مشکوک می‌تواند به کار داور کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرد. با استفاده از کمک داور ویدئویی فکر می‌کنم دیگر حقی خورده نمی‌شود. در کل دنیا هم از این سیستم استفاده می‌کنند تا یک تیم به خاطر آفساید، پنالتی یا یک اشتباه سرنوشتش عوض نشود و به نظرم در ایران هم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد خیلی بهتر است.

نریمان‌جهان در خصوص اظهارات سرپرست تیم شهرخودرو مبنی بر اینکه مالکیت تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور علامت سؤال بزرگی است که فدراسیون و سازمان لیگ به آن توجهی نمی‌کنند، گفت: این مسئله به من ربطی ندارد. این موضوع را سازمان لیگ و مالکان باشگاه باید پیگیری کنند. من به عنوان یک بازیکن در این تیم وظیفه‌ام این است که در حیطه کاری خودم صحبت کنم.

وی در مورد و در مورد اینکه آیا این صحبت‌ها روی کار بازیکنان تیم تأثیری نمی‌گذارد و آن‌ها را اذیت نمی‌کند، گفت: نباید اینطور باشد. این حرف‌ها چون به ما ربطی ندارد ما هم به آنها توجهی نمی‌کنیم. این بررسی‌ها باید برای کسانی بماند که در این حوزه تخصص دارند. کار ما بازیکنان چیز دیگری است و ما به این حرف‌ها گوش نمی‌دهیم. ما باید به حرف کادر فنی گوش کنیم و لاغیر. این مسائل به نظر من نمی‌تواند هجمه‌ای باشد که روی روحیه ما تأثیر بگذارد.

نریمان‌جهان در مورد قرعه‌کشی جام‌حذفی و میزبانی ماشین‌سازی از پرسپولیس گفت:‌ این بازی هم برای پرسپولیس و هم برای ما بازی سختی خواهد بود. همانطور که گفتم تیم سختکوشی هستیم. در سه هفته اول لیگ با سه تیم مدعی بازی کردیم و این را ثابت کردیم. یکی از آن‌ها را بردیم، یکی از آن‌ها به زور ما را برد و در مقابل دیگری هم تا آستانه برد پیش رفتیم. این نشان می‌دهد که تیم ما، تیم ضعیفی نیست. مطمئن باشید که بازی جام‌حذفی بازی بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود. ما صددرصد با کل قوای‌مان برای برد و صعود به مرحله بعد به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

مهاجم تیم ماشین‌سازی در مورد راه پیش‌روی این تیم در مسابقات این فصل لیگ برتر گفت: در این چندسال، لیگ سختی داشته‌ایم و امسال هم همینطور است. ما هم تیم سختکوشی هستیم. سه هفته است این را نشان داده‌ایم. از حالا نمی‌توان گفت که به چه جایگاهی می‌رسیم اما می‌توانیم بگوییم در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم. اتفاقات بازی‌ها و اشتباهات بازیکن‌ها این را رقم می‌زند که برنده بازی چه کسی باشد اما مطمئن باشید اگر همین روند خوب را ادامه بدهیم تیم ما یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx9xb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا محرومیت فرشید اسماعیلی بخشیده میشود؟ + فیلم