تاریخ انتشار: 1398/06/24 19:21
کد خبر: 87971

انصاری‌فرد:سوپرجام را در بازی با سپاهان می‌گیریم/مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای تاج به من اعلام داشت که چون فرصتی تا بازی با صنعت نفت باقی نمانده و هماهنگی‌های لازم انجام نشده، جام قهرمانی قبل از بازی خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی به تیم پرسپولیس اهدا خواهد شد.
انصاری‌فرد:سوپرجام را در بازی با سپاهان می‌گیریم/مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر می‌شود

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری فرد درباره نتیجه مذاکرات خود با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و سعید فتاحی رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت:تیم پرسپولیس در لیگ و جام حذفی قهرمان شد و به عنوان قهرمان سوپر جام معرفی شده و ما تاکید داشتیم جام قهرمانی در ورزشگاه و با حضور هواداران و همه اعضای تیم که زحمت کشیده‌اند به تیم قهرمان اهدا شود.

انصاری فرد افزود: تاکید ما دریافت جام در ورزشگاه آزادی و پیشنهاد ما دریافت جام  قبل از بازی با صنعت نفت آبادان بود و به خاطر  درگیر نشدن تمرکز بازیکنان قبل از بازی به دور افتخار بعد از دریافت جام اکتفا کرده و این را با روسای فدراسیون و سازمان لیگ هم در میان گذاشتیم. در نهایت آقای بهاروند تاکید داشتند نظر آقای تاج را هم جویا شویم که بنده پیگیری‌های لازم را انجام دادم و امروز در پی جمع بندی مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ، آقای تاج به بنده اعلام داشتند که چون فرصتی تا بازی با صنعت نفت باقی نمانده و هماهنگی‌های لازم انجام نشده، جام قهرمانی  قبل از بازی خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی به تیم پرسپولیس اهدا خواهد شد.

انصاری فرد در ادامه گفت: آقای تاج در گفت و گویی که داشتیم از صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند و از تلاش‌هایی که برای تسویه بدهی‌ها و ارسال همه مدارک طی روزهای گذشته انجام شده یاد کردند. حقیقتا طی این مدت امورات زیادی را برای اخذ مجوز حرفه‌ای حسب وظیفه انجام دادیم و مسئولان محترم فدراسیون و سازمان لیگ هم نهایت همکاری را داشتند که جا دارد از حسن نیت و راهنمایی‌های همه عزیزان تشکر کنیم. همچنین از مجموعه معاونین و پرسنل باشگاه پرسپولیس در بخش روابط بین‌الملل، مالی، اداری، ذیحسابی، حقوقی، روابط عمومی و رسانه، اقتصادی، استادیوم‌های شهید درفشی فر و شهید کاظمی، آکادمی، دبیرخانه و.... که در دو هفته اخیر شبانه روز تلاش کردند تا مدارک لازم  تهیه و  ارسال شود، تقدیر می‌کنیم و از طلبکارانی هم که تخفیف دادند و شرایط باشگاه را درک کردند ممنونیم. در این باره از آقای سهیل مهدی رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای و همکاران شان و اعضای محترم کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای که راهنمایی‌های خوبی داشته‌اند کمال تشکر و امتنان را داریم و خرسندیم که آقای تاج خبر صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس را به ما اعلام داشتند و از نگاه حرفه‌ای ایشان که  اصرار باشگاه به دریافت جام در ورزشگاه را درک کرده و از اهدا جام قهرمانی در حضور هواداران و در ورزشگاه در بازی هفته پنجم  خبر دادند ممنونیم.

انصاری فرد در پایان گفت: ان‌شاالله که در لیگ نوزدهم فارغ از حواشی کاذب شاهد رقابت جوانمردانه تیم‌ها بدور از هرگونه حاشیه مخربی باشیم و از رقابتی جذاب و بدون تنش و در شرایطی برابر و عادلانه برای همه تیم‌ها لذت ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpvwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل پرسپولیس: هجمه‌هایی که علیه بیرانوند ایجاد می‌شود منصفانه نیست