تاریخ انتشار: 1398/06/24 10:20
کد خبر: 88037

رئال مادرید همچنان به دنبال جذب پل پوگبا

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه برای جذب پل پوگبا، تونی کروس را به منچستریونایتد واگذار کرده و او را با پوگبا معاوضه کند.
رئال مادرید همچنان به دنبال جذب پل پوگبا

روزنامه آلمانی بیلد در یک ادعای بزرگ اعلام کرد رئال مادرید که همچنان به دنبال جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد است خود را آماده کرده تا در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه تونی کروس، ستاره آلمانی خود را به یونایتد واگذار کرده و در مقابل او پوگبا را به برنابئو منتقل کند.

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید این خبر را از قول روزنامه‌نگاری اسپانیایی به نام ادواردو ایندا نقل می‌کند و ایندا مدعی است از منابع خود در باشگاه رئال دریافته که برنامه سفیدپوشان پایتخت اسپانیا برای این معاوضه چیست.

بیلد می‌گوید منچستریونایتد به جذب کروس علاقه‌مند است و حتی در گذشته بین دو باشگاه تماس‌هایی درباره او برقرار شده است. شیاطین سرخ در فصل بهار به رئال مادرید 75 میلیون یورو پیشنهاد داده بودند تا ستاره ملی‌پوش آلمانی امسال تابستان به اولدترافورد منتقل شود.

بر اساس این گزارش، رئال مصمم است که تونی کروس را واگذار کند و به یونایتد اعلام کرده تنها در صورتی می‌تواند ستاره آلمانی مدنظرشان را در اختیار آنها بگذارد که در عوض، پل پوگبا راهی مادرید شود.

چندی پیش رسانه‌ها اعلام کردند پل پوگبا در اواخر تابستان در آستانه پیوستن به PSG قرار داشته ولی پیش‌شرط این انتقال ترک پاریس توسط نیمار اعلام شده است. حالا به نظر می‌رسد این بار هم انتقال پوگبا به رئال مادرید به یک ستاره دیگر وابسته است: تونی کروس.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx9g5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی و پوگبا؛بازیکنانی که فروخته نمی‌شوند!
فلورنتینو پرز: