تاریخ انتشار: 1396/06/13 13:12
کد خبر: 185038

مدیرعامل باشگاه راه آهن: از زحمات دین محمدی تشکر می کنم/ مطمئن باشید راه آهن متفاوتی خواهید دید

راه آهن تهران این روزها از حال و روز خوشی برخوردار نیست ولی مدیرعامل باشگاه بشدت دنبال رفع مشکلات است.
مدیرعامل باشگاه راه آهن: از زحمات دین محمدی  تشکر می کنم/ مطمئن باشید راه آهن متفاوتی خواهید دید

هفته چهارم لیگ دسته اول به پایان رسید و راه آهن با چهار بازی بدون پیروزی و تساوی و بدون کسب امتیاز در انتهای جدول حا خوش کرده و سرمربی این تیم نیز استعفاء داده است در این خصوص با دکتر حسین رشیدی مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت و گویی کوتاه داشتیم که ماحصل آن را با هم می خوانیم.

 

مدیرعامل باشگاه راه آهن در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از  سرمربی مستعفی این تیم گفت: آقای دین محمدی طی یک سال گذشته زحمات فراوانی را برای این باشگاه کشید و در اوج مشکلات یار و یاور ما بود که جا دارد از ایشان تشکر نمایم اما در نهایت هفته گذشته از سمت خود استعفاء داد و اصرار ما هم برای برگشت نتیجه نداد تا برخلاف میل باطنی با این مربی قطع همکاری نماییم.

 

دکتر رشیدی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که تا زمان انتخاب سرمربی تکلیف چه خواهد بود، گفت:  فعلا با کادر فنی قبلی واضافه شدن محسن بیاتی نیا که کاپیتان تیم هست به جمع دوستان تا معرفی سرمربی جدید تمرینات ادامه دارد.

 

وی افزود:شک نداشته باشید که راه آهن به روزهای اوج خود باز خواهد گشت و با اضافه شدن بازیکنان جدید، قطعا آن راه آهن دست و پا بسته درچند بازی گذشته نخواهیم بود و این را در بازی با اکسین نشان دادیم.

 

دکتر رشیدی در پایان سخنان خود گفت: مشکلات پیش رو در دو سال گذشته بسیار بوده است اما قرار نیست در برابر هر مشکلی جا را خالی کنیم و باید سعی کنیم تا آن جایی که در توان داریم بحران را مدیریت کرده تا زمان برداشت و آرامش هم فرا برسد که خوشبختانه علی رغم تمامی مشکلات موجود، در آستانه این امر مهم هستیم و دوست داریم همه کمک کنند تا این اتفاق برای راه آهن بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnw6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل راه آهن: غیرت بازیکنان جواب داد/ خوشحالم که زحمات هدر نرفت
اختصاصی/ با کم تر از 400 میلیون هزینه در لیگ ماندیم

دین‌محمدی: با استعفای من مخالفت شد
امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم رقم بخورد؛

دین‌محمدی: مس تیم خطرناکی است/ امیدوارم کارت بازی بازیکنان جدیدم برسد!
امیدوارم بتوانیم اولین امتیازمان را در این بازی بگیریم؛

پیش بازی راه آهن-مس کرمان؛ جنگ ریل و آهن در اکباتان!
عیار مس در گرو بازی با لوکوموتیورانان؛