تاریخ انتشار: 1396/06/13 13:08
کد خبر: 185040

آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان پزشک تیم/ کنایه دکتر نوروزی به علیرضا منصوریان

دکتر نوروزی در مورد آخرین وضعیت مصدومان باشگاه استقلال به نکاتی اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید.
آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان پزشک تیم/ کنایه دکتر نوروزی به علیرضا منصوریان

معاون پزشکی باشگاه استقلال که اوایل فصل مشکلاتی با خرید بازیکنان جدید قبل از تست پزشکی داشت، گفت: در اوایل فصل مشکلاتی بابت تست‌های پزشکی انجام نگرفته پیش آمد و بعد به طریقی انجام گرفت، منظور من استقلال نیست و کل فوتبال کشور را می‌گویم.

او افزود: از تمام باشگاه‌ها می‌خواهم که علم را بیشتر وارد تیم‌های خود کنند و اگر بازیکن می‌گیرند تنها به نام او نگاه نکنند و او را تحت تست‌های خاصی قرار دهند و به کادرپزشکی خودشان بیشتر اعتماد کنند. بازیکنانی را بگیرند که در بین فصل از نظر سلامت دچار معضلات نشوند تا «گپی» بین مربیان و گروه پزشکی پیش بیاید. امیدوارم از سال آینده تمام باشگاه‌ها قبل از امضای قرارداد با بازیکن همه تست‌های اختصاصی را انجام دهند بعد قرارداد را امضا کنند، نه اینکه 10 روز بعد بخواهیم در ایفمارک تست بگیریم، دیگر قرارداد امضا و تمام شده است.

نوروزی در ادامه گفت‌گو با برنامه تهران ورزشی اظهار داشت: برترین بازیکن جهان را هم بخواهیم جذب کنیم، اول اجازه دهند گروه علمی باشگاه او را تحت آزمایش دقیق قرار دهند و اگر گفتند نه، اعتماد کنند.

او درباره منتظری گفت: بازیکنانی مثل پژمان منتظری که به آنها ضربه وارد شده و قبلا جراحی سنگین شانه داشته است، از نزدیک آن ناحیه دچار یک شکستگی شده است که جراحی انجام داد و طبق اعلام دکتر جراحش باید به مدت 4 ماه دروان نقاهت را سپری کند.

نوروزی درباره هافبک ملی‌پوش استقلال افزود: در مورد امید ابراهیمی، یک نامه‌ای ظاهرا از طرف فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال ارسال شده که یک‌سری از بازیکنان تحت نظر گروه پزشکی تیم‌ملی که واقعا گروه پزشکی قابلی هستند، باشند. ما هم بنا به توصیه آقای منصوریان این موضوع را قبول کردیم و گفتیم مساله‌ای نیست. ابراهیمی شب گذشته از ناحیه‌ای که جراحی کرده بود درد داشت، چون فشار وارد کرده بود این درد طبیعی بود. امید 9 هفته از مصدومیت را سپری کرده و باید این درد برطرف شود. ابراهیمی بعد از کار پزشکی در تیم‌ملی، کار درمان خود را در کلینیک ما آغاز کرده است.

او در پایان درباره مدافع آبی‌پوشان گفت: زکی پور هم باز از همان ناحیه قبلی صدمه دیده است و درد دارد. او بعد از ام آر آی درمان خود را آغاز کرده است.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnpyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال با یک 6 غایب