تاریخ انتشار: 1396/06/17 23:27
کد خبر: 184215

گاس هیدینگ برای کره ای ها مثل کی روش برای ایرانی ها

با وجود صعود به نهمین جام جهانی متوالی طرفداران کره چندان دل خوشی از مربی داخلی ندارند و در انتظار ورود یک چهره سرشناس خارجی به نیمکت رهبری خود هستند.
گاس هیدینگ برای کره ای ها مثل کی روش برای ایرانی ها

شین تائه یونگ با وجود دو تساوی بدون گل مقابل ایران و ازبکستان و رساندن کره جنوبی بحران زده به سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی محبوبیت چندانی میان طرفداران فوتبال در این کشور ندارد تا جایی که در بازگشت کاروان این تیم به سئول هیچ استقبالی از کاروان کره صورت نگرفت تا به این شکل طرفداران کره دلخوری خود را از روند حاکم بر تیم نشان بدهند.

در این بین رسانه های کره هم سو با طرفداران این تیم با انتقاد از عملکرد کره جنوبی از چند روز قبل فضا را به سمتی سوق دادند که گزینه خارجی را برای نیمکت رهبری تیم در جام جهانی دوباره بر سر زبان ها بیاندازند که در نظرسنجی های صورت گرفته بیشتر طرفداران نیز همسو با رسانه ها خواستار این انتخاب شدند و در بین گزینه خواستار بازگرداندن گاس هیدینگ هلندی به کره جنوبی شدند مردی که این تیم را به جمع چهار تیم مرحله نهایی جام جهانی 2002 رساند.

در حالی که کره ای ها اعتقاد دارند هیدینگ برای کره می تواند همان نقش کی روش برای ایرانی ها را ایفا کند این خواسته چندان به مذاق سران فدراسیون فوتبال کره جنوبی خوش نیامده است چون آنها بعد از تجربه تلخ اولی اشتیلیکه ترجیح می دهند همچنان از مربی بومی حمایت کنند و اعتقادشان این است که شین تائه یونگ با رساندن کره به سهمیه صعود مستقیم استحقاق ماندن و حمایت در روسیه 2018 را دارد.

کیم هو چان نایب رئیس فدراسیون کره جنوبی با تکذیب بازگشت گاس هیدینگ گفت:« این اخبار درست چند روز پس از صعود تیم ملی کره برای نهمین بار پیاپی به جام جهانی منتشر شده است. ما واقعا می‌خواهیم بدانیم چه کسی این اخبار را منتشر کرده چون این صحبت بسیار مضحک است. هیدینک مربی بزرگی است و می‌دانم که انسانی منطقی و محبوب نزد طرفداران هست اما او از آن دسته انسان هایی نیست که چنین جو رسانه ای ایجاد کند بنابراین به رسانه ها هشدار می دهم که ما تصمیمی به تغییر شین تائه یونگ نداریم».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orlgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رخ دادن اتفاق عجیب تبریز این بار در ازبکستان