تاریخ انتشار: 1398/06/13 15:07
کد خبر: 89162

عنایتی: بازیکنان قشقایی از جان مایه گذاشتند

سرمربی قشقایی با وجود گلایه از داور بازی می گوید: بازیکنان تیمش نمایش خوبی برابر گل ریحان داشتند.
عنایتی: بازیکنان قشقایی از جان مایه گذاشتند

رضا عنایتی در مورد شکست برابر گل ریحان در دقیقه 95 بازی گفت:  گل دقیقه 95 واقعا تلخ است. کاری اش نمی شود کرد و بازیکنانم تمام توان شان را گذاشتند. من تجربه دریافت کردن گل دیر هنگام را داشتم ولی گل دیروز همه زحمات ما را برباد داد.

او ادامه داد:  ما بازیکنان مصدوم زیادی دارم. بعد از بازی با مس کرمان سه چهار بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند اما خوبی اش این است که بچه هایی که بودند تمام توان شان را به کار گرفتند و من از آنها فوق العاده ممنونم.

سرمربی قشقایی در گفت وگو با کانال هوادارن قشقایی، در مورد اعتراض دو تیم به داوری هم گفت: تیم گل ریحان فقط در یک صحنه اعتراض داشتند و من نفهمیدم آن صحنه واقعا پنالتی بود یا نه. داور تمام صحنه های 70 به 30 را به نفع آنها زد. بازیکن حریف زیر بازیکن ما را خالی کرد و خطای بازیکنان ما گرفته شد. تیم ما از داوری تحت تاثیر قرار گرفت و بچه های ما می ترسیدند با بازیکنان حریف درگیر شوند.

عنایتی در پایان گفت: ما در صدد تقویت تیم هستیم ولی بچه هایی که هستند باید احساس مسئولیت بیشتری کنند. با همفکری باید تیم را تقویت کنیم. بعد از بازی با مس چند بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند اما مطمئنم با حضور تماشاگران پرشورمان نتایج بهتری کسب می کنیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxker

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/آقای گل سابق استقلالی ها؛گزینه جدی سرمربیگری قشقایی