تاریخ انتشار: 1398/06/02 22:13
کد خبر: 90379

تغییر زمین تمرین پرسپولیس؛خلیلی توضیح داد!

محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی درباره تغییر زمین تمرین سرخپوشان ارائه کرد.
تغییر زمین تمرین پرسپولیس؛خلیلی توضیح داد!

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن خلیلی درباره بازگشت سرخپوشان به ورزشگاه شهید کاظمی و در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است زمین تمرین روزهای گذشته به زمین دوم تمرین تیم بدل شود، اظهار داشت: ما برای 10 جلسه تمرین در مجموعه خیریه عمل قرارداد بسته بودیم تا شرایط آن را برای قراردادی بلندمدت‌تر امتحان کنیم. اگر این زمین رضایت بازیکنان و سرمربی را به دست می‌آورد، احتمالاً از آن به عنوان زمین دوم استفاده می‌کردیم، اما شرایط این زمین حداقل برای پرسپولیس مناسب نبود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به مجموعه شهید کاظمی برگردیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نکات برای ما، هموار بودن زمین است که خیریه عمل این شرایط را نداشت و با توجه به جنس چمن، برای حضور طولانی مناسب نیست. از سوی دیگر چمن استفاده شده هم چمن مخصوص فوتبال نیست. زمین از چمن مَرغ پوشیده است، از همان نوعی که در فضای سبز استفاده می‌شود.

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به نبود امکانات لازم در زمین خیریه عمل گفت: علاوه بر امکانات جانبی از جمله رختکن، اتاق‌های جلسات و کنفرانس، اتاق‌های مجزا برای اموری مانند مسائل پزشکی و ماساژ یا به میزان کافی نبود، یا اینکه شرایط مطلوب موردنظر ما را نداشت.

«شرایطی که پرسپولیس به آن نیاز دارد، در هر جایی فراهم نیست.»، خلیلی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: فعلاً تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال می‌کنیم و زمین‌های دیگری را هم برای مواقع خاص بررسی خواهیم کرد. با هماهنگی با کالدرون، درهای تمرین روز دوشنبه به روی هواداران و نمایندگان رسانه‌ها باز شد. اتفاقاً یکی از مشکلات در زمین خیریه عمل این بود که شرایط خوبی را برای هواداران ما ایجاد نمی‌کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7rkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی: کالدرون دوست دارد هرچه زودتر لیگ شروع شود