تاریخ انتشار: 1398/06/02 20:12
کد خبر: 90405

بیرانوند: مسوولیتم 10 برابر شد/ برای اولین بار یک دروازه‌بان مرد سال می‌شود

دروازه بان پرسپولیس می گوید انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال ایران وظیفه اش را سنگین می کند.
 بیرانوند: مسوولیتم 10 برابر شد/ برای اولین بار یک دروازه‌بان مرد سال می‌شود

بیرانوند بعد از انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال ایران گفت: فکر کنم این اولین بار است که در تاریخ یک دروازه به عنوان مرد سال انتخاب می شود. این موضوع وظیفه من را سنگین تر کرد و فکر می کنم مسوولیتم 10 برابر شد. امیدوارم پیشرفت کنم و سال بعد هم در این مراسم باشم.

او ادامه داد: کاش می شد هواداران بودند و من فکر می کنم این مراسم شور و نشاط سال های پیش را نداشت ولی بابت این دو جایزه خیلی مهم بسیار خوشحالم و در فوتبالم ماندگار خواهد شد.

دروازه بان پرسپولیس در باره اینکه در حق بازیکنان پرسپولیس در سایر پست ها اجحاف شد هم می گوید: به هرحال این نظر مربی ها و کاپیتان ها است که رای داده اند. هرسال پرسپولیس چند جایزه می گرفت اما امسال من و سیدجلال بودیم و البته آقای برانکو هم بهترین مربی شد.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا جز خودش کسی شایسته انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان بود یا نه هم گفت: تیم های بالای جدولی دروازه بان های خوبی داشتند ولی به هرحال من دو جام گرفتم، به فینال آسیا صعود کردم و بیشترین کلین شیت را داشتم. این را هم بگویم که پیام نیازمند خوب کار کرد، سیدحسین حسینی بازی هایش با رحمتی تقسیم شد ولی عملکرد خوبی داشت، احمد گوهری دروازه بان خوبی بود و شیخ ویسی هم نمایش خوبی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aarbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیررسمی/ بیرانوند به آس رم پیوست