تاریخ انتشار: 1396/06/15 15:18
کد خبر: 184635

عمر السومه قاتل بیرانوند؛ برانکو چاره ای بیندیشد

: مهاجم سوریه ای الاهلی بار دیگر نشان داد که در گل زدن به تیم های ایرانی تبحر دارد و طبیعی است که بیرانوند بیش از هر دروازبان دیگری از این بازیکن بترسد.
عمر السومه قاتل بیرانوند؛ برانکو چاره ای بیندیشد

پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید سه شنبه هفته آینده در امارات به مصاف الاهلی عربستان برود. این دیدار درحالی برگزار می شود که جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

پرسپولیس به ویژه سنگربان این  تیم کار سختی برابر الاهلی پیش رو دارند و این به خاطر حضور مهاجمی خطرناک به نام عمر السومه است که با کابوسی برای تیم های ایرانی تبدیل شده است. السومه در دیدار روز گذشته برابر تیم ملی فوتبال ایران توانست یک تنه تیمش را به این تساوی برساند.

ضربه آزاد خوب او با واکنش نصف و نیمه بیرانوند همراه شد تا هم تیمی السومه بعد از 11 بازی دروازه ایران را باز کند. السومه در دقایق پایانی هم روی فرصت نصف و نیمه ای که به دست آورد با زیرکی دروازه بیرانوند را باز کرد تا نشان دهد که گل زدن به سنگربان پرسپولیس را به خوبی بلد است.

این مهاجم زهردار سوری در دیدار رفت الاهلی برابر پرسپولیس هم دروازه بیرانوند را باز کرد تا ثابت کند که به کابوسی برای سنگربان آماده سرخ پوشان و تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شده است. طبیعی است که بیرانوند و هواداران پرسپولیس از همین الان نگران بازی برگشت برابر الاهلی و حضور مهاجمی خطرناک به نام السومه در خط حمله باشند. برانکو اگر می خواهد تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند باید فکری به حال السومه کند.

بیرانوند به راحتی گل نمی خورد اما او روی هر دو گلی که در دیدار برابر سوریه دریافت کرد مقصر اصلی بود. او به نظر می رسد که الان از روحیه خوبی برخوردار نباشد و شاید برانکو بهتر باشد که از دروازبان باروحیه ای مثل بوژیدار در دیدار برابر الاهلی استفاده کند.

السومه در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران نشان داد که تفاوت زیادی با طارمی دارد. در حالیکه مهاجمان سرخ پوشان نمی تواند حتی دروازه خالی را باز کند السومه برای گلزنی به یک فرصت نصف و نیمه هم بسنده کرد تا توانایی های خود را به رخ ایرانی ها بکشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn7nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادوشوویچ: ما در پرسپولیس یک خانواده ایم؛ باید قبول کنیم بیرانوند بهترین است