تاریخ انتشار: 1396/06/14 16:41
کد خبر: 184805

ژست توهین‌آمیز ‌دله آلی زیر ذره‌بین فیفا/ احتمال محرومیت هافبک سه‌شیر

هافبک ۲۱ ساله تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است با محرومیتی از سوی فیفا مواجه شود.
 ژست توهین‌آمیز ‌دله آلی زیر ذره‌بین فیفا/ احتمال محرومیت هافبک سه‌شیر

در جریان پیروری 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی انگلیس برابر اسلواکی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، دله ‌آلی در پی برخورد با مارتین اسکرتل، مدافع اسلواکی پشت محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد و وقتی دید کلمنت تورپین، داور فرانسوی بازی اعتقادی به ضربه خطا به سود انگلیس ندارد، به حالتی عصبانی ژستی توهین‌آمیز از خود نسبت به داور نشان داد که دوربین‌های تلویزیونی این صحنه را شکار کردند.

گرث ساوت‌گیت، سرمربی سه‌شیر پس از این بازی مدعی شد دله آلی آن ژست را به کایل واکر، هم‌تیمی خود نشان داده است نه داور بازی، هرچند این حرکت هم را صحیح ندانست. بر اساس قوانین فیفا چنین حرکت‌های توهین‌آمیزی نسبت به داور بازی می‌تواند با 4 جلسه محرومیت بازیکن همراه شود.

سخنگوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گفت‌وگو با خبرگزاری «آسوشیتد پرس» در پاسخ به این پرسش که «آیا احتمال محرومیت دله آلی بابت ژست توهین‌آمیزش وجود دارد؟» گفت: توجه داشته باشید که ما در حال جمع‌آوری مدارک موجود در این رابطه هستیم و در این مقطع نمی‌توانیم اظهارنظری بیشتری بکنیم.

هافبک تاتنهامی انگلیس پس این بازی در توضیح ژست توهین‌آمیزش در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «ژستی که در بازی امشب گرفتم، شوخی بین من و دوست خوبم کایل واکر بود! عذرخواهی می‌کنم اگر بابت این حرکتم توهینی به کسی کرده‌ام! پیروزی فوق‌العاده‌ای بود».


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agpqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لایی حرفه ای دله آلی به سون هیونگ مین + فیلم