تاریخ انتشار: 1398/05/31 23:13
کد خبر: 90588

حسینی:بازیکنان را می‌خواستیم اما نیامدند

بعد از یک نمایش سرد اما در نهایت پیروزی بخش، سرمربی مس کرمان وعده داد تیمش در آینده شکل متفاوتی پیدا خواهد کرد.
حسینی:بازیکنان را می‌خواستیم اما نیامدند

مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری بعد از پیروزی دقیقه آخری تیمش مقابل رایکا گفت: بازی سختی بود و ما در خانه بازی می کردیم و تیم حریف خیلی خوب و سازمان یافته دفاع می کرد و آمده بود با دفاع فشرده و پرسینگ در میانه زمین جلوی تیم ما را بگیرد و در ضد حملات و ضربات ایستگاهی به هدفش برسد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با اضافه کردن مهاجم و کم کردن هافبک های تیم سعی کردیم فشار ایجاد کنیم که خوشبختانه با یک پنالتی در دقایق پایانی به گل رسیدیم و از بچه ها ممنون هستم که انرژی گذاشتند و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

سرمربی مس درباره داوری هم گفت: تیم حریف خیلی وقت کشی می کرد و بازیکنانش خیلی روی زمین می افتادند و فکر می کنم داور باید قاطع تر برخورد می کرد.

حسینی در خصوص دلیل نمایش ضعیف تیمش در این بازی گفت: واقعیت این است که لیگ یک اصلا تیم های بالا و پایین ندارد و تیم هایی مثل رایکا می آیند و خوب دفاع می کنند. به هر حال بازیکنان این تیم ها در مقابل تیم های ثروتمند با تمام وجود بازی می کنند و بازیکنان رایکا در آخرین دقایق توان بدنی پایینی داشتند. کلا شروع بازی ها سخت است و همین که بتوانیم بازی را ببریم کافی است و باید امتیازات را جمع کنیم. اما باید به فکر باشیم و گول نخوریم و نقطه ضعف ها را پیدا کنیم. تغییرات زیادی در تیم ما رخ داده و این کار را سخت می کند. قول می دهیم با کار زیاد و جدیت کیفیت تیم را بیشتر کنیم.

سرمربی مس اضافه کرد: تیمی که دفاع می کند به دنبال تک لحظه هاست و این خطرناک است. به مدافعان تذکر داده بودیم که مراقب باشند. در یک صحنه به حریف کادو هم دادیم که خوشبختانه بهروزی خودش جبران کرد. باید فیلم بازی را ببینیم و آنالیز کنیم. از لحاظ تاکتیکی و ترکیب هنوز با آن نقطه ای می خواهیم فاصله داریم اما خوشحالم در روزی که خوب نبودیم به پیروزی رسیدیم.

وی در واکنش به اینکه مس بازیکن تعیین کننده و کلیدی ندارد، به نقل و انتقالاتی که تمایل داشت پربار تر باشد اشاره کرد و گفت: تیمی که می خواهد بالای جدول باشد باید بازیکن تعیین کننده داشته باشد. ما یکسری بازیکن می خواستیم که نیامدند و رفتند لیگ برتر. اکثر تیم های لیگ یکی در یک سطح هستند و بازیکن شاخصی ندارند و این اتحاد، دوندگی و استفاده از موقعیت هاست که موفقیت کسب می کند. آنموقع که مس لیگ برتر بود بازیکنان شاخص راحت تر می آمدند. با زنده روح تماس گرفتم اما پیامک زد و عذرخواهی کرد که دوست دارد در لیگ برتر بازی کند. از آقای محمودی نیا هم خواهش کردیم که با بازیکنان کرمانی در لیگ برتر تماس بگیرند اما این بازیکنان قبول نکردند. یکی دو بازیکن دیگر به ما قول دادند و حتی بلیط هم برای آنها گرفته شد اما نیامدند. ما دنبال جذب بازیکن با کیفیت بودیم اما حالا باید با همین بازیکنان مثبت کار کنیم و در از نظر تیمی جلوتر برویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pynya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ دلیل جدایی ام از مس نداشتن دیدگاه مشترک با هیات مدیره جدید بود/چند پیشنهاد دارم اما منتظر بهترین فرصت هستم
مجتبی حسینی در گفتگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی: