تاریخ انتشار: 1398/05/31 21:43
کد خبر: 90614

سید جلال:کار خیلی سختی داریم؛بچه ها باید بیشتر تلاش کنند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که این تیم برای موفقیت نیاز به صبوری و حمایت دارد.
سید جلال:کار خیلی سختی داریم؛بچه ها باید بیشتر تلاش کنند

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بعد از کسب اولین برد فصل برابر پارس جنوبی گفت: این برد مبارک هواداران پرسپولیس باشد. بازی اول خیلی سخت بود و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و 3 امتیاز خوب را کسب کردیم.

وی در ادامه درباره شرایط این تیم در سال جاری اضافه کرد: ما 3 سال قهرمان شدیم و کار ما نسبت به گذشته سخت تر است زیرا انتظارات بالا رفته است. بچه ها باید بازی به بازی فکر کنند تا فشارها کم شود اما تلاش می کنیم تا این فشار کاهش پیدا کند.

حسینی درباره مشکلات پیش آمده برای هواداران این تیم، اظهار داشت: از هواداران تشکر می کنم. اگر قرار باشد یک کاری درست شود، بهتر است همه صبر کنیم. سازمان لیگ در حال تلاش است و باید همه کمک کنیم و امیدوارم این موضوع برای پرسپولیس نباشد و برای همه لیگ انجام گیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا حواشی مدیریتی برای این تیم دردسر ساز نشده، عنوان کرد: بچه های ما وظیفه دارند که تلاش کنند. باید خوب تمرین و کار کنیم و بچه ها بدانند که کجا حضور دارند و به مسائل مدیریتی کار نداشته باشند.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا قرمزها امسال نیز می توانند موفقیت خود را تکرار کنند، گفت: کار خیلی سختی داریم و بچه ها باید بیشتر تلاش کنند و باشگاه باید امکانات را فراهم کند. هواداران در سه سال گذشته خیلی سنگ تمام گذاشتند. خیلی صبوری و کمک کردند و امیدوارم امسال نیز همین باشد. کادرفنی و بازیکنان جدید داریم و نیاز به زمان هست تا پیشرفت کنیم.

او در ادامه در واکنش به مشکلات سخت افزاری باشگاه، تصریح کرد: زمین کاظمی یک مقدار خراب شد و به زمین خیریه رفتیم. باید بیشتر تلاش کنند تا کار روند خوبی داشته باشد.

حسینی در پاسخ به وضعیت البسه این تیم بعد از کش و قوس زیاد، گفت: کیفیت لباس امروز خیلی خوب بود. امیدوارم تغییر نکند اما جنس لباس امروز خوب بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxnlg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایب بزرگ پرسپولیس در دیدار با نیروی زمینی

پرسپولیس با دو گل نیروی زمینی را برد
ماجراجویی کالدرون با بازیکنان