تاریخ انتشار: 1398/05/31 21:40
کد خبر: 90615

امیری:مهم سه امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کنیم

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس می‌گوید که تیمش در بازی سختی به پیروزی رسیده است.
امیری:مهم سه امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کنیم

وحید امیری، بازیکن پرسپولیس امشب (پنجشنبه) پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: با وجود این که بازی اول سخت بود توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به هوادارانمان و تیم خوب پارس جنوبی تبریک می‌گویم. همیشه بازی اول، بازی سنگینی است ولی مهم سه امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کنیم.

او درباره دیدار هفته آینده با تراکتور گفت: همیشه بازی با تراکتور سخت بوده است. مهم نیست که این بازی هفته اول باشد یا هفته دوم. ما به تبریز می‌رویم که از اعتبار و قهرمانی پرسپولیس دفاع کنیم و تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز به کار می‌گیریم.

این بازیکن پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر بیان کرد: الحمدالله شرایط به نظرم خوب بوده است. تمام فکر و ذکر من فوتبال است و امیدوارم بتوانیم به هواداران خدمت کنیم.

امیری در ادامه درباره تلاش پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی چهارم گفت: این تیم سه سال پیاپی قهرمان شده و همه به دنبال قهرمانی چهارم هستند. ما هم تلاش می‌کنیم که به خواسته هواداران برسیم.

او در پایان درباره کالدرون تصریح کرد: او مربی خوبی است. شرایط روز به روز و بازی به بازی بهتر می‌شود. امیدوارم کادرفنی و هواداران از عملکرد ما راضی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxrlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تکلیف مصدومیت خرید جدید پرسپولیس روشن شد