تاریخ انتشار: 1398/05/31 21:36
پرسپولیس بدون هوادارانش انگیزه ندارد
کد خبر: 90618

عالیشاه: این اتفاق ها بیفتد شرایطمان خوب نمی شود

پرسپولیس در روزی که چند فرصت خوب گلزنی داشت با یک گل به برتری رسید و اولین سه امتیاز فصلش را گرفت.
عالیشاه: این اتفاق ها بیفتد شرایطمان خوب نمی شود

پرسپولیس برابر پارس جنوبی با گابریل کالدرون به برتری یک برصفر رسیدتا چهارمین بازی افتتاحیه 4 سال اخیرش را با برد پشت سر بگذارد. امیدعالیشاه هافبک شماره 2 پرسپولیس در این بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و دو موقعیت خوب گلزنی هم برای هم‌تیمی هایش ساخت که هر دو فرصت از دست رفت. او بعد از این بازی گفت:«همیشه بازی اول سخت است اما خب شرایط خوب پیش رفت و ما توانستیم با یک گل به برتری برسیم هرچند موقعیت های بیشتری داشتیم.»

او افزود:« پارس هم تیم خوبی بود و خیلی حساب شده بازی کرد؛ خداراشکر که سه امتیاز بازی اول را گرفتیم.»

کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل درباره اینکه آیا این تیم در هفته های آینده به شرایط بهتری می رسد گفت:« در صورتی به شرایط خوب می رسیم که این اتفاق ها نیفتاده باشد.  اگر هوادارانی که پول می دهند نتوانند بلیط بگیرند و به ورزشگاه بیایند باعث می شود تیم ما ضربه بخورد. تماشاگران روح فوتبال هستند و بخصوص پرسپولیس بدون تماشاگرانش ضربه می خورد. ما قهرمانی هایمان را با هواداران به دست آوردیم و خود من بدون حضور آن ها انگیزه ای ندارم امیدوارم این مشکلات حل شود و کارهای کارشناسی تری اتفاق بیفتد. یک ماه مسابقات به خاطر این موضوع دیر برگزار شد اما می بینیم که اتفاق خاصی نیفتاده است.»

عالیشاه همچنین درباره کیفیت پیراهن های تیم و توپ های مسابقه هم گفت:« کیفیت پیراهن بازی مان خوب بود و راضی بودیم اما شرایط توپ ها مساعد نیست. هم ما و هم تیم های حریف از توپ ها ناراضی هستند و امیدوارم هرچه زودتر کیفیت آن ها خوب شود.»

او همچنین در ارتباط با دو پاس گلی که داد و تبدیل به گل نشد هم گفت:« بله دو پاس یکی به محمد نادری و یکی هم به وحید امیری دادم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و انشالله در بازی های بعدی تبدیل به گل می شود.»

شماره 2 پرسپولیس درباره بازی هفته آینده این تیم برابر تراکتورهم گفت:« بازی سختی با تراکتور داریم و تیم هنوز جا نیفتاده است اما ما امیدواریم که سه امتیاز این بازی را بگیریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rz5qy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعر زیبای دختر پرسپولیسی برای عالیشاه

اجرای سربازی دو بازیکن پرسپولیس
نوراللهی و عالیشاه، درگیر اما و اگرها